AgrinioSite
Πέμπτη, 10 Ιουλίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Τι γίνεται με τα υδατοδρόμια σε Αμφιλοχία & Αγρίνιο

3 Νοεμβρίου, 2017
κατηγορία: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
0
Τι γίνεται με τα υδατοδρόμια σε Αμφιλοχία & Αγρίνιο
Share on FacebookShare on Twitter
  • Σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Υδροπλάνα Ελλάδας AE δίνει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα για το δίκτυο των υδατοδρομίων και την λειτουργία των υδροπλάνων στην Ελλάδα

Μέχρι σήμερα η πραγματικότητα διαψεύδει κατηγορηματικά τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών κ.Σπίρτζη για τη λειτουργία του δικτύου υδατοδρομίων την φετινή χρονιά. Το κρίσιμο νομοσχέδιο που θα σηματοδοτούσε την έναρξη των δρομολογίων των υδροπλάνων, έμεινε στα συρτάρια του υπουργείου με το ερώτημα να παραμένει γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016…
Η φετινή χρονιά χάθηκε καθώς δεν επαληθεύτηκε ούτε καν το καλό σενάριο, που προέβλεπε τη δημιουργία ενός περιορισμένου δικτύου υδατοδρομίων, που θα άνοιγε το δρόμο για την πιλοτική λειτουργία των υδροπλάνων.
Σχεδόν τέσσερις μήνες έχουν περάσει από την δέσμευση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη σε συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) ότι το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή «εντός των προσεχών ημερών». Ακόμηδεν ήρθε η σειρά του….

Σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Υδροπλάνα Ελλάδας A.E./Hellenic Seaplanes S.A. κ. Νικόλας Χαραλάμπους
δίνει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα για το δίκτυο των υδατοδρομίων και την λειτουργία των υδροπλάνων στην Ελλάδα:
Κύριε Χαραλάμπους τελικά μετά από τόσα χρόνια προσπάθειας πότε πιστεύετε ότι θα ξεκινήσουν τα υδροπλάνα να
πετάνε στην Ελλάδα?
Απ.: «Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν του 2018 δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα καθώς και ένα σταθερό νομικό πλαίσιο, αεροπορικές εταιρείες υδροπλάνων δεν θα έρθουν στην Ελλάδα για να επιχειρήσουν.
Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν τρία υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα….
Επιπρόσθετα, δύο-τρία υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρείαυδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της.
Επομένως, το ζητούμενο είναι να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να είναι δυνατόν να δημιουργηθεί
δίκτυο.
Τι νομίζετε ότι φταίει για την σημερινή κατάσταση και τι είναι αυτό που καθυστερεί την λειτουργία των υδροπλάνων?
Απ.: Το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα. Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη, όπου η
δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου 2016 και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή.
Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία, χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα.
Το νομοσχέδιο που αναμένεται,απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Δεύτερον τα υδατοδρόμια, που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς.Και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών.
Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση
κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης. Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν, να το ρυθμίζουνοι ιδιώτες.

Σε σχετικό δημοσίευμα ο κ. Σπίρτζης κατήγγειλε ότι με το υφιστάμενο καθεστώς γινόταν «εμπόριο αδειών».
Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι «είχαν νοικιαστεί χώροι μέσα σε λιμάνια όχι ως υδατοδρόμια και στη συνέχεια επιχείρησαν να μετατρέψουν τις άδειες αυτές σε άδειες υδατοδρομίων» ισχύει κάτι τέτοιο? Η εταιρεία μας και οι θυγατρικές της τα τελευταία 4 χρόνια έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγω-
νιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία 15 Υδατοδρομίων και μόνον εντός
Χερσαίας Ζώνης Λιμένων. Όλες οι αδειοδοτήσεις και οι μελέτες είναι στο όνομα του ομίλου εταιρειών της Hellenic Seaplanes όπου έγιναν και οι παραχωρήσεις. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια των:
• Σκύρου
• Αλόννησου
• Σκόπελου
• Αμφιλοχία
• Τήνου
• Πάτμου
• Θάσου
• Σητείας
• Αιδηψού
• Κάρυστου
• Χαλκίδας
• Κύμης
• Χίου
• ΨαρώνΟινουσσών.
Οι διαγωνισμοί και οι όροι παραχώρησης είναι συγκεκριμένοι και δεν αφήνει κανένα περιθώριο αλλαγής ή μετατροπής δραστηριότητας. Οι εται-
ρείες που ανέλαβαν την διαχείριση και υλοποίηση είναι όλες ειδικού σκοπού «Διαχείρισης υδατοδρομίων». Δεν γνωρίζω από πού έλαβε τέτοια
πληροφόρηση ο υπουργός αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο.
Ερ προσπάθεια σας να επιταχύνεται τις διαδικασίες αδειοδότησης υδατοδρομίων?
Πιστεύω πως η απτή απόδειξη και η παρουσία γενικότερα υδροπλάνων στην Ελλάδα και στις ελληνικές θάλασσες δίνει ώθηση στο όλο εγχεί-
ρημα. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι οι συνεργάτες της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο κομμάτι της ανά-
πτυξης δικτύων υδατοδρομίων και η πρόσκληση της ιαπωνικής εταιρείας να παρουσιάσει το αεροσκάφος της και να πραγματοποιήσει δοκιμα-
στικές πτήσεις στην Ελλάδα ήταν καταπληκτική ιδέα ως ένα μέσω πίεσης της προσπάθειας που γίνεται..
Γνωρίζετε γιατί δεν πραγματοποιήθηκε η δοκιμαστική πτήση στην Κέρκυρα όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη Κυριακή? Υπάρχει κάποια εμπλοκή?
Από την ενημέρωση που είχα, από την ανακοίνωση που έκαναν από κοινού η ελληνική εταιρεία διαχείρισης και η Setouchi, είναι ότι η προγραμ-
ματισμένη για την Κυριακή δοκιμαστική πτήση του αμφίβιου αεροσκάφους στο υδατοδρόμιο του ΟΛΚΕ αναβλήθηκε προσωρινά λόγω αντι-
μετώπισης απρόβλεπτου θέματος συντήρησης και ότι αναμένεται επιθεώρηση του υδροπλάνου από τον ελεγκτή πτήσεων και τους μηχανικούς
της Federal Administration Aviation (FAA). Μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνουν και δοκιμαστικές πτήσεις και σε άλλα, μη αδειοδοτη-
μένα ακόμα λιμάνια, εκτός της Κέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας που έχουν πάρει ήδη πλήρη άδεια, μεταξύ αυτών στο Φάληρο στην
Αττική.
Η Hellenic Seaplanes S.A. τι υδροπλάνα σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει στις πτήσεις της?
Η εταιρεία μας έχει προσδιορίσει ως κύριο τύπο υδροπλάνου το Twin Otter DHC-6 της Καναδικής εταιρείας Viking το οποίο μπορεί́ να
μεταφέρει 19 επιβάτες και αναπτύσσει ταχύτητα έως 180 κόμβους (300 χιλιόμετρα).Είναι υψιλοπτέρυγο με δυο μηχανές τουρμπί-
νας και θεωρείται το καταλληλότερο αεροσκάφος για να επιχειρεί́ στην θάλασσα και σε όλες τις κλιματικές συνθήκες.
Ο συγκεκριμένος τύπος θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα υδροπλάνα στον κόσμο. Το “Twin Otter” χρησιμοποιείται σε μέρη όπου
απαιτούνται μικρά, ανθεκτικά Υδροπλάνα για διάφορους σκοπούς και πιστέψτε με η Ελλάδα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο
Αιγαίο είναι μία από τις δύσκολες περιπτώσεις. Ως δευτερεύων τύπο αεροσκαφών είμαστε στην έρευνα μεταξύ του Cessna Caravan και του
Kodiak ενώ το γερμανικό Dornier Seastar βγήκε εκτός συναγωνισμού λόγω καθυστερημένης παραγωγής (2020).
Ο τεράστιος γραφειοκρατικός σκόπελος τον οποίο αντιμετωπίζετε τα τελευταία τέσσερα χρόνια σας κάνει να μετανιώνετε για την εν λόγωεπένδυση; Πώς σκοπεύει να κινηθεί η Hellenic Seaplanes αν δεν υλοποιηθούν σύντομα οι σχεδιασμοί της;
Δεν υπάρχει καταλληλότερη χώρα για την ανάπτυξη των υδροπλάνων. Διαθέτει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή, καθώς και χιλιάδες νησιά και βραχονησίδες, ακόμη και λίμνες Παρά τα τεράστια έσοδα και οφέλη που αναμένεται να φέρει το έργο ανάπτυξης των υδροπλάνων στην οικονομία, το δαιδαλώδες γραφειοκρατικό σύστημα και η αβεβαιότητα του νομικού πλαισίου κρατούν τα υδροπλάνα καθηλωμένα για τέταρτο χρόνο.
Σε μια εποχή που η Ελληνική Κυβέρνηση διακηρύττει τη φιλικότητα της χώρας προς τις ξένες επενδύσεις, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με κρίσεις, όπως το αναμενόμενο νομοσχέδιο όπου διώχνει τους ιδιώτες επενδυτές από τα υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι δεν είναι δυνατόν να ανήκουν τα υδατοδρόμια σε ιδιώτες, εταιρεία ή φυσικό πρόσωπο, καθώς αναλογίζονται «τι θα γίνει σε περίπτωση πτώχευσης;”
Όσον αφορά στο θέμα της επένδυσης θα παραμείνει για μας πρωταρχικός στόχος η ανάπτυξη των υδατοδρομίων και υδροπλάνων στην Ελλάδα. Αν με ρωτάτε αν θα το έκανα διαφορετικά, η απάντηση είναι ναι, αν γνώριζα ότι θα έμπαινα σε τέτοια χρονοβόρα διαδικασία, θα πήγαινα εξαρχής σε μια πιο χαμηλής έντασης προσπάθεια. Αν ήξερα ότι είχα να τρέξω μαραθώνιο, θα φορούσα φόρμες και αθλητικά, κι όχι κουστούμι και
σκαρπίνια! Δεν μετανιώνω για την επιλογή της Ελλάδας και την επένδυση που έχει γίνει γιατί είναι η καταλληλότερη χώρα για ανάπτυξη
υδροπλάνων, με τεράστιες προοπτικές και πολύ μεγάλη δυναμική. Τα 35 εκατ. τουριστών που δέχθηκε φέτος η Ελλάδα, ξεπερνώντας κάθε ρεκόρ, είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό της δυναμικής της. Είναι η χώρα μας, η μητέρα-πατρίδα και της αξίζει αυτό το έργο… ωστόσο, θα ήθελα να τονίσω πως όσο εγώ όσο και η Hellenic Seaplanes θα φτάσει μέχρι το τέλος, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Στο πρόγραμμα της εταιρείας υδατοδρόμια σε Αμφιλοχία & Αγρίνιο
Αδειοδότηση και στην Αμφιλοχία
H εταιρεία Hellenic Seaplanes,, είχε στόχο να ξεκινήσει την λειτουργία της την φετινή καλοκαιρινή περίοδο 2016 αρχικά με το δίκτυο
υδατοδρομίων Σποράδων, Βόλου, Σκύρου και Θεσσαλονίκης και αμέσως μετά να ενσωματωθούν στο δίκτυο τα υδατοδρόμια της Εύβοιας (Χαλκίδα, Κύμη, Αιδηψό και Κάρυστο). Την πορεία λειτουργίας θα ακολουθούσαν Χίο, Ψαρά, Οινούσες, Μυτιλήνη και Πάτμο ως
ένα αντίστοιχο περιφερειακό δίκτυο συνδέοντας τα και με τα Τουρκικά παράλια. Προχώρησαν από την εταιρεία οι αδειοδοτήσεις σε Ζάκυνθο, Αμφιλοχία, Σητεία, Μήλο, Πάρο, Καλαμάτα, καθώς και σε πολλά ιδιωτικά υδατοδρόμια.
Κύριε Χαραλάμπους ποια πιστεύετε πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα για να πραγματοποιηθεί αυτή η προσπάθεια
και να λήξει ο επενδυτικός μαραθώνιος?
Καταρχήν εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Υπάρχει κάποιος εθνικός σχεδιασμός για το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ? Αν όχι πρέπει να εκπονηθεί.
Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας είναι η δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία. Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο Σπίρτζη έχει διαφορετικό σκοπό από το υφιστάμενο πλαίσιο ανάπτυξης υδατοδρομίων, πρέπει όμως να εναρμονιστεί με την αγορά των υδροπλάνων αλλιώς είναι καταδικασμένο να αποτύχει και να καταρρεύσει μαζί του και η προσπάθεια δημιουργίας ενός εθνικού δικτύου υδατοδρομίων. Ένα έργο όπου στην ελληνική επικράτεια θα δημιουργήσει σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας που, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα καλυφθούν από μόνιμους κατοίκους των νησιών όπου θα δραστηριοποιηθούν τα υδροπλάνα. Το πλαίσιο πρέπει να γίνει ευέλικτο και αποτελεσματικό ώστε οι επενδυτές να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και η ίδια η χώρα να κερδίσειτα μέγιστα οφέλη, μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος…
Υδατοδρόμιο Αμφιλοχίας ΙΚΕ
Σε ανακοίνωση σχετικά με το υδατορόμιο που σχεδιάζει η εταιρεία στην Αμφιλοχία, η εταιρεία «Υδατοδρόμιο Αμφιλοχίας ΙΚΕ» αναφέρει:
Η Ελλάδα αποτελεί ιδανική χώρα για την ανάπτυξη και δραστηριότητα υδροπλάνων. Η εταιρεία Υδατοδρόμιο Αμφιλοχίας Ι.Κ.Ε. είναι θυγατρική της εταιρείας Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε., η οποία έχει ως στόχο τη δημιουργία και ανάπτυξη υδατοδρομίων για την επαρκή επιχειρησιακή υποστήριξη που απαιτείται στα υδροπλάνα που θα δρομολογηθούν από τις εταιρείες οι οποίες σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο, ώστε να βοηθήσουν στη σύνδεση της κεντρικής Ελλάδας με την νησιωτική. Είναι αποδεδειγμένο πως ένα τέτοιο εγχείρημα θα λειτουργήσει ευεργετικά για την άρση της απομόνωσης των απομακρυσμένων νησιωτικών μας περιοχών, την σύσφιξη των σχέσεων των τοπικών κοινωνιών με τον κυρίως εθνικό κορμό της χώρας και την εμπορική και κοινωνική ανάπτυξη νησιών και τόπων του ευρύτερου Ελληνικού χώρου, που σήμερα δικαιολογημένα αισθάνονται στο περιθώριο. Η ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να δώσει ώθηση στα τουριστικά επαγγέλματα, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να στηρίξει την εξυπηρέτηση ασθενών με αεροδιακομιδές, τόσο για τους Έλληνες όσο και τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Η αποστολή της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με το σύνθημα της “Συνδέουμε την Ελλάδα!”
Αίτηση και για την Λίμνη Τριχωνίδα
Ακόμα, έχουν κατατεθεί αιτήσεις στους αρμόδιους φορείς για δημιουργία υδατοδρομίων στις λίμνες:
• Τριχωνίδας στο Αγρίνιο
• Παμβώτιδας στα Ιωάννινα
• Καϊάφα στην Ζαχάρω Ηλείας
• Πολυφύτου στην Κοζάνη
• Κερκίνης στις Σέρρες
• Μεγάλη Πρέσπα στη Φλώρινα
• Βεγορίτιδας στο Αμύνταιο
Να σημειωθεί ότι στις λίμνες όμως έχουν παγώσει οι διαδικασίες λόγω νομοθετικού κενού που αφορά την διαχείριση των υδάτων

  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Κινητοποίηση για εξαφάνιση 80χρονου στο Καραϊσκάκη Ξηρομέρου
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κινητοποίηση για εξαφάνιση 80χρονου στο Καραϊσκάκη Ξηρομέρου

9 Ιουλίου, 2025

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι στο κέντρο επιχειρήσεων της ΕΟΕΔ για εξαφάνιση 80χρονου στο Καραϊσκάκη Ξηρομέρου. Άμεσα κινητοποιήθηκε το κλιμάκιο ΕΟΕΔ...

Υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στην περιοχή Ταξιάρχης Θέρμου (φωτο)
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ

Υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στην περιοχή Ταξιάρχης Θέρμου (φωτο)

9 Ιουλίου, 2025

Υπό πλήρη έλεγχο είναι η πυρκαγιά που ξέσπασε σε δασική έκταση στην περιοχή Ταξιάρχης Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας. Κινητοποιήθηκαν 37 πυροσβέστες με...

Θωμάς Κουτσουπιάς:Δώσαμε μάχη για να σταματήσει το φαγοπότι των παράνομων επιδοτήσεων|Ομοφωνία στη Γενική Συνέλευση
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Θωμάς Κουτσουπιάς:Δώσαμε μάχη για να σταματήσει το φαγοπότι των παράνομων επιδοτήσεων|Ομοφωνία στη Γενική Συνέλευση

9 Ιουλίου, 2025

Σταθερή άνοδος για την Ένωση Αγρινίου – Ομοφωνία στη Γενική Συνέλευση Θωμάς Κουτσουπιάς: Βρεθήκαμε στη σωστή πλευρά της ιστορίας –...

Τραγωδία : Κατέβηκε από λεωφορείο και τον Σκότωσε αυτοκίνητο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νεαροί Αγρινιώτες απείλησαν και απώθησαν αστυνομικούς-είχαν στην κατοχή τους σουγιά

8 Ιουλίου, 2025

Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ του Τμήματος Άμεσης Δράσης Αγρινίου,δυο ημεδαποί άνδρες, διότι ο...

Αγρίνιο: Πιάστηκε να καλλιεργεί κα να διακινεί ναρκωτικά
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Αγρίνιο: Πιάστηκε να καλλιεργεί κα να διακινεί ναρκωτικά

8 Ιουλίου, 2025

Συνελήφθη άνδρας στο Αγρίνιο για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών Κατασχέθηκαν περισσότερο από -500- γραμμάρια κάνναβης, -6- δενδρύλλια κάνναβης και ηλεκτρονική...

Φωτιά στη Νεάπολη Αγρινίου
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ

Κατασβήστηκε η επικίνδυνη φωτιά στην Παλιομάνινα 

7 Ιουλίου, 2025

Μία πολύ επικίνδυνη φωτιά ξέσπασε σήμερα Δευτέρα 7 Ιουλίου, στις 02:50 μ.μ. στην Παλιομάνινα. Παρόν άμεσα στην φωτιά η Πυροσβεστική...

Μεσολόγγι: Γυναίκα Ρομά βούτηξε το πορτοφόλι ηλικιωμένου στην λαϊκή
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ

Αγρίνιο: Με τη μέθοδο της απασχόλησης βούτηξε χρήματα από ηλικιωμένο άνδρα

7 Ιουλίου, 2025

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ του Τμήματος Άμεσης Δράσης Αγρινίου, μια ημεδαπή γυναίκα, διότι...

Αγρίνιο: «Ο Θανάσης γυρνούσε από πάρτι γενεθλίων» λέει θεία του-Το ιχ του 21χρονου εκτοξεύτηκε πάνω από τις μπάρες και έπιασε φωτιά
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αγρίνιο: «Ο Θανασάκης πήγαινε την κόρη μου στο νοσοκομείο» λέει ο πατέρας της 17χρονης – Μαρτυρίες για τρίτο όχημα που … εξαφανίστηκε μετά το τραγικό συμβάν

6 Ιουλίου, 2025

«Η κόρη μου πονούσε και ο Θανασάκης την έφερνε στο νοσοκομείο», λέει o πατέρας της 17χρονης που σώθηκε από θαύμα,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Θωμάς Κουτσουπιάς:Δώσαμε μάχη για να σταματήσει το φαγοπότι των παράνομων επιδοτήσεων|Ομοφωνία στη Γενική Συνέλευση

    Θωμάς Κουτσουπιάς:Δώσαμε μάχη για να σταματήσει το φαγοπότι των παράνομων επιδοτήσεων|Ομοφωνία στη Γενική Συνέλευση

    659 κοινοποιήσεις
    Share 264 Tweet 165
  • Στη Διεύθυνση Αστυνομίας Αιτωλίας παρατηρούνται φαινόμενα που εγείρουν εύλογα ερωτήματα.

    649 κοινοποιήσεις
    Share 260 Tweet 162
  • Κινητοποίηση για εξαφάνιση 80χρονου στο Καραϊσκάκη Ξηρομέρου

    622 κοινοποιήσεις
    Share 249 Tweet 156
  • Καταστροφές προκαλεί κοπάδι αγριογούρουνων στα Καλύβια Αγρινίου

    619 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Ο Παναγιώτης Κέκελος για τον ένα χρόνο θητείας, τι απαντά σε όσους “δεν το έχουν αποδεχτεί” και το έργο μέχρι σήμερα

    610 κοινοποιήσεις
    Share 244 Tweet 153

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .