Μακρυνεία Αγρινίου: Κατέληξε 41χρονη- θα δώσει ζωή με τον θάνατό της

Κατέληξε 41χρονη, η οποία νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στο Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniosite.gr η άτυχη  γυναίκα που διαμένει σε χωριό της Μακρυνείας του δήμου Αγρινίου αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και ήταν κλινικά νεκρή   και η οικογένειά της, παρά την οδύνη για την απώλειά της, πήρε την γενναιόδωρη απόφαση να δωρίσει τα όργανά της, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μακρυνεία Αγρινίου: Κατέληξε 41χρονη- θα δώσει ζωή με τον θάνατό της.