Με αίτημά του προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ευάγγελο Αποστόλου το Δ.Σ. του ΤΟΕΒ Χρυσοβίτσας του Δήμου Ξηρομέρου ζήτησε έκτακτη επιχορήγηση, μέσω του Δήμου, προκειμένουνα επισκευάσει τις μεγάλες ζημιές που υπέστησαν τα αντλιοστάσια άρδευσης απο θεομηνίες (πλημμύρες) που είχαν σαν αποτέλεσμα την μη άρδευση του κάμπου της Χρυσοβίτσας και της ευρύτερης περιοχής.
Μαζί με την έκθεση στάλθηκε και σχετική τεχνική έκθεση της αρμόδιας υπηρεσίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που αναφερει αναλυτικά τις παραπάνω ζημιές καθώς και το κόστος επισκευής τους.
Να σημειωθεί ότι το ως άνω αιτημα του ΤΟΕΒ Χρυσοβίτσας θεωρείται δικαιο και απολυτως αναγκαίο διότι η λειτουργία του έργου αυτού κρινεται απαραίτητη για την επιβίωση των αγροτών της περιοχής.
Μετα τις ενέργειες του Δημάρχου Ξηρομέρου και την παρέμβαση του Συνδέσμου Χρυσοβιτσάνων “Τα Κοροντα” ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ευαγ. Αποστόλου εκδήλωσε το ενδιαφέρον του κι έκανε αμέσως δεκτό το αιτημα του ΤΟΕΒ Χρυσοβίτσας και ενεκρινε έκτακτη επιχορήγηση 50.000 ευρω για την επισκευή των αντιλιοστασίων και του αγωγου άρδευσης.
Ο Δημαρχος Ξηρομερου, το Δ.Σ. του ΤΟΕΒ Χρυσοβίτσας και το Δ.Σ. του Συνδέσμου Χρυσοβιτσάνων Ξηρομέρου ” Τα Κοροντα ” εκφράζουν τις θερμες ευχαριστίες τους στον Υπουργό για την άμεση ανταπόκριση.
Με τρακτέρ στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου οι αγρότες – Μηχανοκίνητη πορεία της ΟΑΣ (βιντεο-φωτο)
Με μηχανοκίνητη πορεία στους δρόμους του Αγρινίου συνεχίζονται το απόγευμα της Παρασκευής 26/6/2026 οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις των αγροτών της Αιτωλοακαρνανίας,...









