Υπέκυψε τελικά σήμερα ο 67χρονος που είχε αυτοπυρποληθεί στον Άγιο Κωνσταντίνο του Δήμου Αγρινίου την περασμένη Κυριακή.Ο 67χρονος είχε μεταφερθεί στο Νοσοκομείο και νοσηλευόταν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας με σοβαρά εγκαύματα, 3ου βραθμού, όμως παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν τα κατάφερε και άφησε την τελευταία του πνοή στο Νοσοκομείο. Να θυμίσουμε ότι ο 67χρονος είχε πάρει ένα μπιτόνι με βενζίνη περιλούστηκε με αυτή και έβαλε φωτιά…Γείτονες αντιλήφθηκαν το περιστατικό και προσπάθησαν με νερό να σβήσουν την φωτιά αλλά όπως διαφάνηκε ήταν αργά για εκείνον
Συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών στη Ναύπακτο – Στις έρευνες συμμετείχε και ο «Sporty» (ΦΩΤΟ)
Κατασχέθηκαν -50- γραμμάρια κάνναβης, -365- ευρώ, ζυγαριά ακριβείας, τρίφτες κάνναβης και κινητά τηλέφωνα Συνδρομή στην ανεύρεση των ναρκωτικών, παρείχε ο...









