Μια νέα περίπτωση κλοπής μεταφορικού έργου καταγγέλθηκε και διαπιστώθηκε στο Αγρίνιο με αποτέλεσμα ένας 35 χρονος να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη.Συγκεκριμένα συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αγρινίου, ένας 35χρονος , να μεταφέρει από διαφορετικά σημεία του Νομού Αττικής στο Αγρίνιο, τέσσερις επιβάτες, έναντι του προσυμφωνημένου αντίτιμου των 35 ευρώ ανά άτομο, υποκλέπτοντας το μεταφορικό έργο που έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα και πραγματοποιώντας πολλαπλή μίσθωση.
«Έφυγε» 51 χρόνος Ναυπάκτιος Ανθυπολοχαγός
Θλίψη στις Ένοπλες Δυνάμεις και ιδιαίτερα στον Στρατό Ξηράς, προκάλεσε η είδηση του θανάτου 51χρονου Ανθυπολοχαγού. Σύμφωνα με πληροφορίες του...









