Μετά τον Δημήτρη Κυριακίδη, που ανανέωσε τη συνεργασία με την ομάδα μας για τρία χρόνια, ο Μάρκος Πάουλο θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα με τον Τίτορμο έως το καλοκαίρι του 2019, υπογράφοντας νέο διετές συμβόλαιο. Ο Βραζιλιάνος μέσος ήρθε στον Παναιτωλικό πριν δύο χρόνια και ήδη κατέγραψε 55 συμμετοχές (4 γκολ) στη Super League.
Συνέντευξη Τύπου για το Τμήμα Καλαθοσφαίρισης της Γ.Ε. Αγρινίου
Το τμήμα καλαθοσφαίρισης της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου, προσκαλεί σε συνέντευξη τύπου που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου και ώρα...









