Παίκτης της ΑΛΦΑ 93 θα είναι και την επόμενη χρονιά ο Χρήστος Βατίστας, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Αγρινιώτικος Σύλλογος:
«Παίκτης της ομάδας μας θα είναι και την επόμενη χρονιά ο Χρήστος Βατίστας, ο οποίος θα αγωνιστεί με τη φανέλα της ΑΛΦΑ 93 για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Τον ευχαριστούμε για την μέχρι τώρα προσφορά του και του ευχόμαστε καλή αγωνιστική χρονιά, χωρίς τραυματισμούς».
Ο Παναιτωλικός στην Water Polo League 2!
Η ομάδα υδατοσφαίρισης του Παναιτωλικού μετά από μία σπουδαία εμφάνιση απέναντι στη Νίκη Βόλου, στον αγώνα μπαράζ στην Πάτρα, πέτυχε...









