Με εισήγηση του Δημάρχου Θέρμου Σπύρου Κωνσταντάρα στο δημοτικό συμβούλιο αποφασίστηκε η καταβολή εφάπαξ πολυτεκνικού επιδόματος 4.000 ευρώ σε κάθε οικογένεια πού αποκτά 4ο παιδί και για κάθε επιπλέον παιδί, αρκεί να διαμένει μόνιμα στο δήμο μας και να είναι δημότης !
“Είμαστε ο δεύτερος δήμος στην Ελλάδα που έμπρακτα στηρίζει τους πολυτέκνους και δίνει πολιτικό μήνυμα, ότι η πολιτεία πρέπει να πράξει τα αυτονόητα , μειώνοντας την φορολογία και παρέχοντας κίνητρα σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες” σημειώνει ο Δήμαρχος Θέρμου.
Οι παρατηρήσεις – προτάσεις του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας για το Ειδικό Χωροταξικό των ΑΠΕ
Μια σειρά από παρατηρήσεις – προτάσεις κατέθεσε το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας στα πλαίσια της διαβούλευσης για το Χωροταξικό των Ανανεώσιμων Πηγών...









