Με την παρουσία πλήθος κόσμου ολοκληρώθηκαν οι επετειακές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου στον Δήμο Θέρμου .Το πρωί πραγματοποιήθηκε Δοξολογία – Κατάθεση Στεφάνου -Δεξίωση για την Εθνική Επέτειο.




Η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση έγινε στην κεντρική οδό του Θέρμου


















https://www.facebook.com/1493891918/videos/10215903957100510/











