Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος Φυτειών Ακαρνανικό Φως Το διοικητικό συμβούλιο ευχαριστεί όλους επισημαίνοντας ” Ευχαριστούμε το σύλλογο εθελοντών αιμοδοτών Αγρινίου και τον πρόεδρο τους κ. Μαμασούλα Κων/νο, την κ. Β.Πουρνάρα καθώς επίσης και όλο το προσωπικό που ήρθε σήμερα για την πραγματοποίηση της αιμοδοσίας. Ευελπιστούμε στην ευαισθητοποίηση περισσότερων συνανθρώπων μας την επόμενη φορά καθώς δίνοντας αίμα, δίνουμε ζωή!Όποιος ενδιαφέρεται να δώσει αίμα για το συλλογο μπορεί να το πραγματοποιήσει στο Αγρίνιο αναφέροντάς το στους υπεύθυνους”.
















