Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου η σύναψη προγραμματικής σύμβασης, του Δήμου με την 6η (ΥΠΕ) Υγειονομική Περιφέρεια Πελοποννήσου Ιονίων Νήσων Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδος για την υλοποίηση του έργου ‘Επισκευή στέγης του ΠΕΔΥ- Κ.Υ.Αστακού’ . Αντικείμενο της σύμβασης είναι η υγρομόνωση της ταράτσας, του κτηρίου του Κέντρου Υγείας Αστακού , σύμφωνα με τα σχέδια που θα έχει εγκρίνει η επιτροπή παρακολούθησης, με προσωπικό του Δήμου ή με εργολάβους στους οποίους θα αναθέσει ο Δήμος.Οι σχετικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα.
Τελευταίo μπάνιο για άνδρα στην Αμφιλοχία
Τραγική κατάληξη είχε το πρωινό της Παρασκευής για έναν ηλικιωμένο άνδρα στην παραλία Αράπης, στο Λουτρό Αμφιλοχίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο...









