- Υπερσύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης για τους αγρότες ασφαλισμένους του ΟΓΑ… του Κολωνακίου!
Οι χιλιάδες αγρότες της Αιτωλοακαρνανίας, ως πολίτες έσχατης κατηγορίας, εξακολουθούν να συνθλίβονται στο σύστημα των ανταποκριτών. Στην δημιουργία ενός «νέου σύγχρονου κέντρου εξυπηρέτησης ασφαλισμένων», στην οδό Πατησίων 30 στην Αθήνα (συμβολή οδών Πατησίων και Καποδιστρίου), προχώρησε η Διοίκηση του ΟΓΑ, με σκοπό την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του Οργανισμού.
Όπως αναφέρει ο Οργανισμός σε σχετική του ανακοίνωση (ΕΔΩ), «το νέο ΚΕΑ, σε έναν ευχάριστα και ειδικά διαμορφωμένο χώρο, με σύγχρονο υλικοτεχνικό εξοπλισμένο, στελεχωμένο με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, προσφέρει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς καθυστερήσεις και αποφεύγοντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, να λαμβάνουν άμεση ενημέρωση, εξατομικευμένη πληροφόρηση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση για την διεκπεραίωση των υποθέσεων τους». Υπενθυμίζουμε ότι στην Αθήνα λειτουργούν οι κεντρικές υπηρεσίες του ΟΓΑ, ενώ σε άλλες μεγάλες πόλεις λειτουργούν Περιφερειακά Υποκαταστήματα (ΕΔΩ).
Στην Αιτωλοακαρνανία, αντίθετα, σε έναν κατ’ εξοχήν, όπως συνηθίζουμε να λέμε, αγροτικό νομό, τον μεγαλύτερο σε έκταση της χώρας, με χιλιάδες ασφαλισμένους και με πολλές ιδιαιτερότητες, οι αγρότες είναι υποχρεωμένοι να εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται σ’ ένα παρωχημένο και αναποτελεσματικό μοντέλο, αυτό των ανταποκριτών, που πρέπει επιτέλους να αλλάξει. Όπως ισχύει για όλους τους άλλους ασφαλισμένους, έτσι και ο αγρότης δικαιούται να απολαμβάνει σύγχρονες υπηρεσίες και να εξυπηρετείται… χωρίς το ατέλειωτο «πήγαινε – έλα» των εγγράφων και τις πολυετείς, συχνά, καθυστερήσεις. Όπως μάλιστα σημειώνει ο πρόεδρος της Ένωσης Αγρινίου κ. Θωμάς Κουτσουπιάς, «μεγάλος αριθμός ασφαλισμένων στο νομό μας εξαρτάται από τη σύνταξη ή τις παροχές του ΟΓΑ για τον βιοπορισμό του και είναι εντελώς απαράδεκτο, την εποχή μάλιστα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, να παρατηρούνται καθυστερήσεις και προβλήματα σαν αυτά που ανά διαστήματα φτάνουν με τη μορφή παραπόνων στην Ένωση, ακόμη και για τις πλέον απλές υποθέσεις». Ο ίδιος τονίζει: «Δεν μπορεί να μιλάμε για αποκέντρωση των υπηρεσιών, δεν μπορεί να μιλάμε για εξυπηρέτηση των πολιτών, για αναμόρφωση του ασφαλιστικού συστήματος, δεν είναι δυνατόν οι αγρότες να καλούμαστε να πληρώσουμε υπέρογκες εισφορές και μάλιστα σε μηνιαία βάση πλέον, αλλά… υπηρεσίες του ασφαλιστικούς μας φορέα να μην υπάρχουν πουθενά στο νομό μας». Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ένωση Αγρινίου αναδεικνύει το συγκεκριμένο θέμα. Θυμίζουμε ότι από ετών ο Συνεταιρισμός έχει προσφερθεί να συμβάλει όσο μπορεί στην επίλυση του προβλήματος, αναλαμβάνοντας ακόμη και την ευθύνη όλων των απαιτούμενων διοικητικών υπηρεσιών, αν χρειαστεί, ώστε οι υποθέσεις των αγροτών να ελέγχονται επιτόπου από εξειδικευμένους υπαλλήλους και να προχωρούν με μεγαλύτερη ταχύτητα.