Το πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων και Συνταξιούχων ΟΤΕ Αγρινίου παρουσία των μελών του έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του Τα μέλη αντάλλαξαν ευχές για καλή και δημιουργική χρονιά!
Ο Δήμος Αγρινίου τιμά την 205η Επέτειο της Απελευθέρωσης της πόλης
Ο Δήμος Αγρινίου και το Δημοτικό Συμβούλιο τιμούν την 205η επέτειο της Απελευθέρωσης του Αγρινίου από τον οθωμανικό ζυγό, με...









