Στο Emileon αγωνίζονται το Σάββατο 6 Μαΐου οι ομάδες μας Κ17 και Κ20 στα πρωταθλήματα της Super League. Στις 10.30 το πρωί η ομάδα Κ17 υποδέχεται την αντίστοιχη του ΠΑΟΚ. Στις 13.30 η ομάδα Κ20 του Παναιτωλικού υποδέχεται την αντίστοιχη του Πανιώνιου.
Στην ελίτ του στίβου στην κατηγορία Κ16 η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου
7η στο Νότιο Όμιλο και 1η στη Δυτική Ελλάδα Μία ακόμη σπουδαία επιτυχία πρόσθεσε στο ενεργητικό της η Γυμναστική Εταιρεία...









