Μια υπέροχη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τοπική Κοινότητα Κατω Χρυσοβιτσας! Στην εκδήλωση μίλησαν η κ.Σοφια Αγνιδη, την παρουσίαση της εκδήλωσης, έκανε η εκπαιδευτικός κ.Κοσμα Ελένη, ενώ συμμετείχαν μαθητές όπου με το υπέροχο θεατρικό και τα όμορφα ποιήματά τους έκλεψαν τις εντυπώσεις . Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Θέρμου, ο αντιδήμαρχος κ. Κοτσαλος Κωνσταντίνος καθώς ο πρόεδρος του Θέρμου Παπαθανασοπουλος Κώστας και φυσικά εκπρόσωποι φορέων και πλήθος κόσμου.










