Ετοιμάζει βαλίτσες και φεύγει για άλλα μέρη ο Νίκος Καραγέωργος αλλά δεν ξέχασε να αποχαιρετήσει με ένα ευχαριστώ όσους συνεργάστηκε μέσα από την προσωπική του σελίδα(φ/β). Ο  Νίκος Καραγέωργος   αποφάσισε να αφήσει την θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο  ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου μετά από τρία ολόκληρα χρόνια (τέλειωσε η θητεία του) και προβλημάτισε κάποιους  που μέσα στα πολλά ονόματα δεν συμπεριλαμβάνεται ονομαστικά αυτό του προέδρου του ΔΗΠΕΘΕ και δημάρχου Αγρινίου Γιώργου Παπαναστασίου.

Μπορεί να είναι και τυχαίο!

Πάντως ο Νίκος Καργέωργος  άφησε το δικό του λιθαράκι στα πολιτιστικά πράγματα της περιοχής και δεν δίστασε να υλοποιήσει καινοτόμες ιδέες, έστω κι αν ορισμένες από αυτές δεν βρήκαν την ανταπόκριση που εκείνος μπορεί να ήθελε ( π.χ  5 η ώρα που χαράζει).

Εκείνο όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι προσπάθησε για το ΔΗΠΕΘΕ Aγρινίου,  ήταν εργατικός, σοβαρός και μετρημένος.  Τόσο που νομίζουμε δεν ένιωσε και τόσο άνετα (μάλλον κάτι ήξερε) όταν, το 2015, κατά την παρουσίαση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ ο Δήμαρχος  Αγρινίου και Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Γιώργος  Παπαναστασίου  σε συνέντευξη τύπου είχε αναφέρει ότι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής θα αμοίβεται μόνο με 1400 ευρώ, ενώ κατά το παρελθόν ( δηλαδή με Βασίλη Νικολαίδη) δίνονταν αμοιβές της τάξης των 5, 7 και 9 χιλιάδων ευρώ. Από τη μεριά του ο πρώην Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ  Βασίλης Νικολαΐδης είχε εξοργιστεί τότε με τα λεγόμενα του δημάρχου και σε απάντηση στο Γιώργο Παπαναστασίου ανέφερε ότι τα επιπλέον ποσά των αμοιβών του τις χρονιές που ήταν στο ΔΗΠΕΘΕ ήταν κάποιες φορές από σκηνοθεσίες, ενώ για κάποιες άλλες όπως π.χ για την σκηνοθεσία της «Ελένης» το 2013, δεν πήρε καθόλου αμοιβή.

“Όλα φτάνουν στην ώρα τους γι’ αυτούς που ξέρουν να περιμένουν” λέει μια σοφή φράση και τώρα που κλείνει ο κύκλος ενός ακόμη καλλιτεχνικού διευθυντή για το ΔΗΠΕΘΕ μπορούμε πλέον να κάνουμε συγκρίσεις περί οικονομικών μεγεθών.

Έτσι με μια μικρή περιήγηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)  θα διαπιστώσει κανείς πως ακολουθήθηκε σχεδόν η ίδια οικονομική πολιτική στο ΔΗΠΕΘΕ τα τελευταία χρόνια, είτε επί Μοσχολιού είτε επί Παπαναστασίου. Δηλαδή αμοιβές για σκηνοθεσίες, μετακινήσεις  κ.τ.λ καταβάλλονταν και επί Νικολαίδη και επί Καραγέωργου. Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι!

Απλά,  οι πολιτικοί προϊστάμενοι βλέπουν μόνο το «σφάλμα» των άλλων, αλλά το δικό τους δύσκολα ή και ποτέ, ενώ  οι «καλλιτέχνες» έμαθαν να είναι πιο συγκρατημένοι ή να περιμένουν στο τέλος της «παράστασης» το χειροκρότημα!