AgrinioSite
Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

“Τα Μεγάλα Έργα : Η σκηνοθεσία του success story της κυβέρνησης”

20 Απριλίου, 2017
κατηγορία: ΓΝΩΜΕΣ
0
Ερώτηση Δ. Κωνσταντόπουλο για τη σύνδεση της Ιονίας Οδού με την παράκαμψη Ναυπάκτου και την Ε65.
Share on FacebookShare on Twitter
  • Άρθρο κ. Δημήτρη Κωνσταντόπουλου, Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ΠΑ.ΣΟ.Κ. – ΔΗΜ.ΑΡ. Στην ιστοσελίδα newpost.gr

“Τα Μεγάλα Έργα : Η σκηνοθεσία του success story της κυβέρνησης”

Ταξιδεύοντας από Αθήνα προς την Αιτωλοακαρνανία, μετά την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών και της σήραγγας της Κλόκοβας, αναλογιζόμουν τα όσα ειπώθηκαν στην τελετή των εγκαινίων τους. Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η τοποθέτηση του πρωθυπουργού ως προς την πατρότητα των έργων “που ολοκληρώνονται, εκείνων που βαλτώνουν και εκείνων που δεσμεύονται και δεσμεύουν χειροπόδαρα το ελληνικό Δημόσιο“, όπως ανέφερε. Είπε πως τα πρώτα έχουν πολλούς πατεράδες, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα.

Σκέφτηκα πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός για να ξεχαστεί η καταγγελτική στάση του ΣΥΡΙΖΑ από τη θέση της αντιπολίτευσης, όταν ήρθαν οι συμβάσεις για αυτά τα έργα στη Βουλή. Σκέφτηκα πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την υπογραφή του τρίτου μνημονίου από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που δέσμευσε χειροπόδαρα τις μελλοντικές γενιές της χώρας. Όπως επίσης, ότι αυτή τη στιγμή βιώνουμε μια επανάληψη του 2015 για να κλείσει η αξιολόγηση με τη διαπραγμάτευση να σέρνεται ώστε νομιμοποιηθεί το τέταρτο μνημόνιο, το μνημόνιο μετά το μνημόνιο, μετά τον Ιούλιο του 2018. Ξέχασε, άραγε, ο κ. Τσίπρας ότι του ανήκει η πατρότητα των capital controls, ότι του ανήκει η πατρότητα του αμιγώς εθνικολαϊκιστικού δημοψηφίσματος που εξέθεσε τη χώρα διεθνώς, η πατρότητα του ξεπουλήματος των συστημικών τραπεζών σε ξένα funds, όπως και μιας σειράς κρίσιμων οργανισμών δημοσίου συμφέροντος; Διότι, αυτά δεσμεύουν τη χώρα και τον Ελληνικό λαό χειροπόδαρα.

Η κυβερνητική σκηνοθεσία του έργου της επανεκκίνησης της οικονομικής δραστηριότητας είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Με 24% ανεργία, με το brain drain να εξελίσσεται και να επιτείνει την εικόνα της γερασμένης Ελλάδας, με τις τράπεζες να αδυνατούν να χρηματοδοτήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα, με τη μεταρρυθμιστική άπνοια στη Δημόσια Διοίκηση και στο Σύστημα Απονομής Δικαιοσύνης και με την αποδιάρθρωση του συστήματος παιδείας και υγείας, το success story που πάει να στήσει ο κ. Τσίπρας είναι κωμικοτραγικό. Δεν τίθεται προς συζήτηση ότι τα μεγάλα έργα της χώρας ανήκουν στον Ελληνικό λαό. Αυτό που μπαίνει στο τραπέζι των συζητήσεων είναι ο τρόπος που επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση του κοινωνικού οφέλους, της ανταποδοτικότητάς τους. Διότι όφειλε η κυβέρνηση να έχει διαπραγματευθεί σοβαρά τη μείωση των υψηλότατων διοδίων. Αυτό συνιστά μεγιστοποίηση του κοινωνικού οφέλους και ανταποδοτικότητα, να μπορεί, δηλαδή το σύνολο των πολιτών να επωφεληθεί από τα έργα. Ιδιαίτερα, όταν έχει μειωθεί το μέσο εισόδημα κατά 40% και η ανεργία καλπάζει. Η κυβέρνηση, ωστόσο, κωφεύει.

Τρανταχτό παράδειγμα η Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” (Ρίου-Αντιρρίου). Τώρα που πέρασε η δεκαετής λειτουργία της γέφυρας και μπορούν πλέον- σύμφωνα με τη σύμβαση- το Ελληνικό Δημόσιο και η κοινοπραξία Γέφυρα Α.Ε. να επαναδιαπραγματευθούν τους όρους της, ώστε αν υφίσταται ανάπτυξη να αυξάνεται η τιμή του κόστους διέλευσης και αν υπάρχει ύφεση να μειώνεται, θα έπρεπε να είχαν μειωθεί τα διόδια. Ιδίως σήμερα εν μέσω της κρίσης η τιμή κόστους διέλευσης ύψους 13.30 ευρώ (η απλή διαδρομή) αποτελεί φράγμα για τη χρήση της γέφυρας, καθώς τα 26.60 ευρώ στη μετ’ επιστροφής διαδρομή ξεπερνούν ένα ημερομίσθιο. Η μείωση του κόστους είναι απαίτηση των φορέων, των πολιτών της κοινωνίας της Δυτικής Ελλάδας. Συζητήθηκε δυο φορές στη Βουλή, ύστερα από επίκαιρη ερώτησή μου. Αναμένουμε τώρα όλοι από τον υπουργό να αναλάβει την υλοποίηση των δεσμεύσεών του. Όπως αναμένουμε επίσης να διορθωθεί η προχειρότητα με την οποία προβλέφθηκαν οι συνδέσεις της Ιονίας Οδού. Διότι, σε έναν δρόμο που σχεδιάστηκε για να αλλάξει τον ρου της ιστορίας της Δυτικής Ελλάδος, δεν υπάρχει σύνδεση με το Αγρίνιο, τη μεγαλύτερη πόλη της Αιτωλοακαρνανίας με 100.000 κατοίκους. Η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό θα σημάνει και τη σύνδεσή του με το λιμάνι του Πλατυγιαλίου αποτελώντας τμήμα της σύνδεσης του Δυτικού με τον Ανατολικό Άξονα και τον Ε65 (Πλατυγιάλι – Ιόνιος – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία).

Μέσα σε αυτές τις σκέψεις διέσχισα τα μεγάλα έργα που αλλάζουν την εικόνα του τόπου μας και αναβαθμίζουν την ποιότητα της ζωής μας. Δεν χρειάζεται μεγαλοψυχία για να παραδεχθεί κανείς ότι αυτή η στροφή της χώρας στα μεγάλα έργα με την Αττική και την Εγνατία Οδό, το Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, το Αττικό Μετρό έγινε επί των ημερών του Κώστα Σημίτη. Όπως και το γεγονός, ότι η μετακίνηση από την Πελοπόννησο προς την Αιτωλοακαρνανία και την Ήπειρο έπαψε να εξαρτάται από τον καιρό, γιατί πλέον υπάρχει η Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης», η σύμβαση για τη δημιουργία της οποίας φέρει την υπογραφή του Κώστα Λαλιώτη. Είναι μια πραγματικότητα, ότι τα έργα άλλοι μπορεί να τα οραματίζονται, άλλοι να κοπιάζουν να σχεδιάσουν την υλοποίησή τους και άλλοι να κόβουν τις κορδέλες της παράδοσής τους. Κοινός παρονομαστής η επιθυμία όλων των κυβερνήσεων να τα παραδώσουν. Το μείζον είναι να υπάρχει συνέχεια στους μεγάλους στόχους της χώρας. Με αυτή τη λογική έπρεπε να αντιμετωπιζόταν και ο στόχος της εξόδου της χώρας από την κρίση. Ως ένα, δηλαδή, μεγάλο έργο που έχει αρχίσει και χρειάζεται να παραδοθεί στον Ελληνικό λαό. Τότε, δεν θα είχαμε δει τη Νέα Δημοκρατία να κάνει σημαία της τα Ζάππεια και τον ΣΥΡΙΖΑ το Πρόγραμμα Θεσσαλονίκης. Δεν θα είχαμε δει τον κ. Σαμαρά και τον κ. Τσίπρα να διαγκωνίζονται ποιος θα σκίσει πρώτος το μνημόνιο. Θα κυριαρχούσε η συναντίληψη και θα επικρατούσε η λογική της συνεργασίας, ώστε να σχηματιστεί εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης και εθνική γραμμή για την υπέρβαση της κρίσης.

Σχετικά Άρθρα

Όταν η πολιτική «υποκλέπτει» τη δημοκρατία.
ΓΝΩΜΕΣ

ΕΕ–Mercosur: Μια συμφωνία που απειλεί να τελειώσει ό,τι απέμεινε από την ελληνική αγροτική παραγωγή

22 Δεκεμβρίου, 2025

 Παναγιωτόπουλος Γιώργος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Η υπό τελική διαπραγμάτευση εμπορική συμφωνία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των χωρών της Mercosur...

Το μετέωρο βήμα του Μητσοτάκη: Νόμος – πυρίτιδα ή επικοινωνιακό φιάσκο; Σύγκρουση με την κοινωνία ή παραδοχή πολιτικής απάτης;
ΓΝΩΜΕΣ

Όταν ζορίζεται το κόμμα, επιστρατεύεται το κράτος- Διαρροές, έλεγχοι και «συμπτώσεις» σε αγρότες και στα Τέμπη

22 Δεκεμβρίου, 2025

Του Γιώργου Καρβουνιάρη  Δημοσιογράφος Αν. Γραμματέας Επικοινωνίας ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Υπάρχει ένα σταθερό μοτίβο στην άσκηση εξουσίας της Νέας...

Μήνυμα Κυριακής του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού
ΓΝΩΜΕΣ

Στην Θεία Ευχαριστία ενισχύονται οι πνευματικοί δεσμοί της παγκόσμιας Ορθοδοξίας

21 Δεκεμβρίου, 2025

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Τελειώνει σιγά - σιγά ο δρόμος που οδηγεί προς την «μητρόπολη των εορτών»,...

Δήλωση Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για τη βράβευση της Όλγας Γιαννακογεώργου από την Ακαδημία Αθηνών
ΓΝΩΜΕΣ

Δήλωση Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για τη βράβευση της Όλγας Γιαννακογεώργου από την Ακαδημία Αθηνών

19 Δεκεμβρίου, 2025

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια πληροφορήθηκα τη σημαντική τιμητική διάκριση που απένειμε η Ακαδημία Αθηνών στη συμπολίτισσά μας, κα Όλγα...

Θεία Λειτουργία την Κυριακή στην Ιερά Μονή ΒΛΟΧΟΥ
ΓΝΩΜΕΣ

Ευχετήριο Μήνυμα του Συλλόγου Πολυτέκνων

18 Δεκεμβρίου, 2025

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες!!!!!!   Καθώς γλυκόλαλες και χαρμόσυνες διαλαλούν οι καμπάνες ,το Μέγα της Ενανθρωπήσεως του Σωτήρος Μυστήριον, προσκαλώντας σε...

Προκριματικές ΣΥΡΙΖΑ στην Ευρυτανία
ΓΝΩΜΕΣ

ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλοακαρνανίας: Από τη «μεταμνημονιακή κανονικότητα» σε νέο μνημόνιο περικοπών

17 Δεκεμβρίου, 2025

Η συζήτηση του Κρατικού Προϋπολογισμού αποκαλύπτει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη οδηγεί τη χώρα –και ιδιαίτερα...

Δήμος Ξηρομέρου:Υποψήφιος με τον Γιάννη Τριανταφυλλάκη ο Παναγιώτης Χολής
ΓΝΩΜΕΣ

Πρόεδρος ΠΑΝΣΥ για Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι: Ο αγώνας αρχίζει ποιο δυνατά και δεν πρέπει να λείψει κάνεις

15 Δεκεμβρίου, 2025

ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ - ΑΓΡΙΝΙΟ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ – ΛΑΜΙΑ» …όταν τα πρέπει και ΘΑ δούμε, απομόνωσαν τον Νομό   Είχαμε την...

Το μετέωρο βήμα του Μητσοτάκη: Νόμος – πυρίτιδα ή επικοινωνιακό φιάσκο; Σύγκρουση με την κοινωνία ή παραδοχή πολιτικής απάτης;
ΓΝΩΜΕΣ

Δεν είναι σκάνδαλο της χώρας, είναι σκάνδαλο της εξουσίας. Και εξουσία ήταν η Ν.Δ.

14 Δεκεμβρίου, 2025

Του Γιώργου Καρβουνιάρη δημοσιογράφου, αν. Γραμματέα Τομέα Επικοινωνίας ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής Η πολιτική ζωή του τόπου σείεται από διαδοχικές αποκαλύψεις...

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Αγρίνιο: “Έφυγε” στα 103 της χρόνια – Ευτύχησε να δει ακόμα και τρισέγγονα

    Αγρίνιο: “Έφυγε” στα 103 της χρόνια – Ευτύχησε να δει ακόμα και τρισέγγονα

    750 κοινοποιήσεις
    Share 300 Tweet 188
  • Το εορταστικό τραπέζι του Δημάρχου Αγρινίου Γ. Παπαναστασίου στους δημοσιογράφους (φωτο – βίντεο)

    634 κοινοποιήσεις
    Share 254 Tweet 159
  • Αγρίνιο: Σμπαράλια έγινε αυτοκίνητο μετά από τροχαίο με εγκλωβισμό οδηγού (φωτο)

    626 κοινοποιήσεις
    Share 250 Tweet 157
  • Μεσολόγγι: Σοκαριστικό περιστατικό bullying σε 14χρονο – Ανήλικος εξανάγκασε το θύμα να γονατίσει, ενώ ένας ακόμη βιντεοσκοπούσε το περιστατικό

    702 κοινοποιήσεις
    Share 281 Tweet 176
  • Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου: Εκτροπή αυτοκινήτου – Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ο οδηγός

    734 κοινοποιήσεις
    Share 294 Tweet 184

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .