«Λόγω σοβαρής βλάβης σε κεντρικό αγωγό του Αγ. Κωνσταντίνου που προκλήθηκε από εργασίες τοποθέτησης δικτύου τηλεφωνίας, θα γίνει διακοπή νερού στη χαμηλή ζώνη από τις 22:30 της Τετάρτης. Η αποκατάσταση θα γίνει τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης. αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου Αγρινίου
Το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σε κλίμα συγκίνησης την Μαρία Τσούτσου (ΦΩΤΟ)
Με θλίψη και συγκίνηση το Αγρίνιο και η Αιτωλοακαρνανία, αποχαιρέτησαν σήμερα, σήμερα, την 92χρονη Μαρία Παφλιωτέλλη - Τσούτσου, μια γυναίκα...









