Στην ανανέωση της θητείας των αντιδημάρχων για ακόμη ένα χρόνο προέβη με σχετική του απόφαση ο δήμαρχος Μεσολογγίου, Κώστας Λύρος, προσθέτοντας, όμως, ακόμη μια “άμισθη” αντιδημαρχία στον Γιώργο Σωτηρακόπουλο, ο οποίος και μετακινείται από το Πνευματικό Κέντρο.
Έτσι οι αντιδήμαρχοι Μεσολογγίου για έως και 8 Νοεμβρίου 2022 ορίστηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι:
Αντώνης Αλετράς, Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών
Μέμη Γούργαρη, χωρική αντιδημαρχία Οινιαδών
Νίκος Καραπάνος, Πολιτικής Προστασίας, Οικονομικής Ανάπτυξης και Πολεοδομίας
Χρήστος Μασαούτης, χωρική αντιδημαρχία Αιτωλικού
Περσεφόνη Μελαχρή, Καθαριότητα, Περιβάλλοντος και Πρασίνου
και Γιώργος Σωτηρακόπουλος., Κοινωνικής Πρόνοιας και ΚΕΠ.
Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου με θητεία από 8-11-2021 έως και
8-11-2022
Α) Ορίζει τους κάτωθι Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ιεράς
Πόλης Μεσολογγίου με αντιμισθία και με θητεία από 8-11-2021 έως και 8-11-2022 εντός της τρέχουσας
δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας τις παρακάτω αναφερόμενες αρμοδιότητες ανά τομέα ευθύνης:
1) Αλετρά Αντώνιο του Ιωάννη ως καθ’ ύλη Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικών
Υπηρεσιών και μεταβιβάζει τις κάτωθι καθ’ ύλην αρμοδιότητες :
-Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Δ/νσης Οικονομικών
Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών τμημάτων τους όπως αυτές περιγράφονται στο Ο.Ε.Υ. του
Δήμου
-Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του.
-Την ευθύνη της Γραμματειακής Υποστήριξης Οργάνων Διοίκησης ,Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου,
Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου και διεκπεραίωσης.
-Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, και λοιπών διοικητικών εγγράφων
που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του και εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην
έδρα του Δήμου.
-Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω τμημάτων.
-Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
-Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου
-Την συνεργασία με τους Προέδρους και εκπροσώπους των Κοινοτήτων .
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα
την εποπτεία των θεμάτων των οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα:
Την συνυπογραφή των πράξεων ανάληψης υποχρεώσεων (Προτάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης και
Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης) για την έγκριση των δαπανών και την διάθεση των εγγεγραμμένων
πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου ΙΠ Μεσολογγίου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203
του Ν. 4555/2018.
Την υπογραφή των αποφάσεων επιβολής προστίμων τελών και δικαιωμάτων σύμφωνα με το άρθρο
73 του Β.Δ 24.9/20-10-1958 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 19 του Ν. 1080/80(ΦΕΚ 246/Α΄/1980).
Την υπογραφή των συμβάσεων εκμίσθωσης ακινήτων και καλλιεργήσιμων εκτάσεων καθώς και των
διαδικασιών που προβλέπονται από τις διατάξεις του ΠΔ 280/81 Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων σε
εκτέλεση και εφαρμογή του ΠΔ 113/2010 και του ΠΔ 80/2016.
Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης που περιγράφονται πιο πάνω.
Σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος της ορισθείσας Ληξιάρχου στην Δημοτική Ενότητα
Μεσολογγίου θα αναπληρώνεται από τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών
Υπηρεσιών Αλετρά Αντώνιο .
2) Γούργαρη-Θεοδωράκη Γερασιμούλα του Παναγιώτη ως Αντιδήμαρχο (χωρική ευθύνη
Δημοτική Ενότητα Οινιάδων) και μεταβιβάζει τις κάτωθι κατά τόπο αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα
Οινιαδών
-Την παρακολούθηση έργων και εργασιών στην ΔΕ Οινιαδών.
-Την μερίμνα για τον εξοπλισμό στην ΔΕ Οινιαδών.
-Την παρακολούθηση της καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης
στερεών αποβλήτων. χωρικής αρμοδιότητας ΔΕ Οινιαδών.
-Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται στην ΔΕ Οινιαδών.
-Την συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και των
εκπροσώπων των Τοπικών Κοινοτήτων της ΔΕ Οινιαδών.
-Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
-Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου
-ορίζει ότι σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος της ορισθείσας Ληξιάρχου στην Δημοτική Ενότητα
Οινιαδών θα αναπληρώνεται από τον κατά τόπο αρμόδιο Αντιδήμαρχο (χωρική ευθύνη Δημοτική Ενότητα
Οινιαδών).
3) Μασαούτη Χρήστο του Νικολάου ως Αντιδήμαρχο (χωρική ευθύνη Δημοτική Ενότητα Αιτωλικού) και
μεταβιβάζει τις κάτωθι κατά τόπο αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα
Αιτωλικού
-Την παρακολούθηση έργων και εργασιών στην ΔΕ Αιτωλικού.
-Την μερίμνα για τον εξοπλισμό στην ΔΕ Αιτωλικού.
-Την ευθύνη καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης στερεών
αποβλήτων. χωρικής αρμοδιότητας ΔΕ Αιτωλικού .
-Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται στην ΔΕ Αιτωλικού.
-Την συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και των
εκπροσώπων των Τοπικών Κοινοτήτων της ΔΕ Αιτωλικού.
-Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
– Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου.
-ορίζει ότι σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος της ορισθείσας Ληξιάρχου στην Δημοτική Ενότητα
Αιτωλικού θα αναπληρώνεται από τον κατά τόπο αρμόδιο Αντιδήμαρχο (χωρική ευθύνη Δημοτική
Ενότητα Αιτωλικού ).
4) Μελαχρή Περσεφώνη του Σταύρου ως Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος & Πρασίνου και
μεταβιβάζει τις κάτωθι καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη της Δ/νσης Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Πρασίνου εξαιρουμένων των θεμάτων πολιτικής
Προστασίας όπως αυτά περιγράφονται στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ)
-Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς της.
-Αρμοδιότητα και ευθύνη της ανακύκλωσης.
-Ευθύνη καθαριότητας και αποψίλωσης πρασίνου των κοιμητηρίων
-Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
-Την λήψη προστατευτικών μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος.
– Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου.
-Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης που περιγράφονται πιο πάνω.
5) Καραπάνο Νικόλαο του Κωνσταντίνου ως Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας –ΠολεοδομίαςΟικονομικής Ανάπτυξης και μεταβιβάζει τις κάτωθι καθ’ ύλην αρμοδιότητες: :
-Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Οικονομικής Ανάπτυξης όπως περιγράφεται στο
Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
– Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολεοδομίας και την αρμοδιότητα του
πολεοδομικού σχεδιασμού
-Την ευθύνη και τον συντονισμό θεμάτων Αγροτικής Πολιτικής και ανάπτυξης.
-Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας
– Την υπογραφή βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του θα
αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών Αλετρά Αντώνιο
-Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του.
-Την ευθύνη των θεμάτων Πολιτικής Προστασίας όπως προβλέπονται από το Ο.Ε.Υ του δήμου και τη
νομοθεσία.
– Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου
-Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητας
του .
-Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης που περιγράφονται πιο πάνω.
Β) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Σωτηρακόπουλο Γεώργιο του Αθανασίου ως άμισθο
Αντιδήμαρχο Πρόνοιας και Κοινωνικής Μέριμνας και με θητεία από 8-11-2021 έως και 8-11-2022 εντός
της τρέχουσας δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας τις παρακάτω αναφερόμενες αρμοδιότητες
-Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας &
Πολιτισμού
-Την ευθύνη της Δ/νσης ΚΕΠ όπως αυτή περιγράφεται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.