Το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου μας και οι αρτοποιοί της ευρύτερης περιφέρειας Αγρινίου εύχονται σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Παραμένουν κοντά στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους τα καθημερινά, αλλά και τα γιορτινά προϊόντα τους, τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας και ανακοινώνουν ότι το Μ. Σάββατο θα διαθέσουν ψωμί για τρεις (3) ημέρες.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΣΟΥΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Έναρξη εργασιών για την αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Μεσολογγίου
Ο Δήμος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου ενημερώνει τους δημότες και τους διερχόμενους οδηγούς ότι, στο πλαίσιο της υλοποίησης του σημαντικού έργου «Αντικατάσταση...









