Περιστατικό ληστείας σε βάρος ντελιβερά στο Αγρίνιο ερευνά η Ασφάλεια Αγρινίου που έχει σχηματίσει και την σχετική δικογραφία για την υπόθεση.
Σύμφωνα με όσα φέρεται να κατήγγειλε στις αρχές ο ντελιβεράς φέρεται να δέχθηκε επίθεση τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής από δυο ανήλικους με μαχαίρι στην περιοχή του Αγίου Θωμά όταν έφτασε με την παραγγελία στο σπίτι τους
Οι δράστες του αφαίρεσαν το ποσό των 150 ευρώ που είχε πάνω του. Ο ντελιβεράς αποχώρησε και μετά το συμβάν προχώρησε σε καταγγελία και η υπόθεση ερευνάται.
«Καμπανάκι» για το Αγρίνιο από τον Λιβάνιο: «Με τον ΕΝΦΙΑ ο Δήμος θα έχανε 8 εκατ. ευρώ»
Με την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ολοκληρώθηκε στη Βουλή μία από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών, καθώς...









