AgrinioSite
Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Το νέο μοντέλο του ΟΣΕ στο υπουργικό συμβούλιο – Η εισήγηση Μητσοτάκη

28 Απριλίου, 2025
κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
0
Το νέο μοντέλο του ΟΣΕ στο υπουργικό συμβούλιο – Η εισήγηση Μητσοτάκη
Share on FacebookShare on Twitter

Για μία από τις πιο κρίσιμες κυβερνητικές προτεραιότητες που είναι η δραστική αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας και ποιότητας των τρένων, έκανε λόγο ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την εισήγησή του στην συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου όπου παρουσιάζεται το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων.

Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι είναι μία διαδικασία που δεν ξεκινά τώρα, αλλά επιταχύνεται και το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι «σφιχτό», 15 μήνες και στο τέλος του, όλος ο βασικός εθνικός σιδηροδρομικός άξονας δεν θα διαθέτει απλά πλήρη τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση, αλλά και επιπλέον αυτόματη πέδηση.

Όπως είπε, ήδη το σύστημα που φρενάρει ή και ακινητοποιεί τους συρμούς όταν παραβιάζονται οι κανόνες κίνησης δοκιμάστηκε με επιτυχία και μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχει τοποθετηθεί σε κάθε αμαξοστοιχία που θα ταξιδεύει στη κεντρική γραμμή.

Ο κ. Μητσοτάκης προανήγγειλε και τη νέα μέθοδο για ακριβή γεωεντοπισμό των τρένων σε πραγματικό χρόνο, μία πρόσθετη δικλείδα ασφάλειας που θα αποκλείει την σύγκρουση δύο τρένων, καθώς θα παρακολουθεί τους συρμούς με απόκλιση εκατοστών και θα εντοπίζεται εξαρχής κάθε πιθανό πρόβλημα

Ο πρωθυπουργός μίλησε για συνδυαστικές κινήσεις που στόχο έχουν να αποκαταστήσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης των επιβατών στα ελληνικά τρένα. Τις χαρακτήρισε τολμηρές παρεμβάσεις και υπογράμμισε το πολύ πιο αυστηρό πλαίσιο, την μεγαλύτερη ευελιξία σε προσλήψεις και απολαβές των εργαζομένων, αλλά και την πιο αποτελεσματική διοίκηση που θα μπορεί να αξιοποιήσει και στελέχη από την διεθνή αγορά

Όπως είπε, στόχος είναι να εξελιχθεί σε μία νέα ΔΕΗ «που την παραλάβαμε πρακτικά χρεοκοπημένη και σήμερα είναι μία υγιή, δυναμική, αναπτυσσόμενη επιχείρηση».

Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, ο νέος ΟΣΕ θα ενσωματώνει στην λειτουργία του το σύνολο των συστάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επιστημονικών πορισμάτων, ενισχύεται περαιτέρω και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ενώ μαζί με τα τεχνολογικά μέσα ενισχύεται και η βιντεοεπιτήρηση κρίσιμων σιδηροδρομικών δομών και όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε ψηφιακή βάση δεδομένων.

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων, σε τακτικά ψυχομετρικά τεστ του προσωπικού, σε πρακτική εκπαίδευση και με προσομοιωτές, αλλά και στην επαναφορά προϊσταμένου αμαξοστοιχίας, καθώς και στην δημιουργία ειδικής μονάδας επιθεωρητών για τήρηση γενικού κανονισμού κίνησης που θα αποτελεί και το όργανο που θα εισηγείται τυχόν κυρώσεις

Σκοπός να εμπεδωθεί νέα κουλτούρα ασφάλειας και επαγγελματισμού σε όλα τα επίπεδα, ανέφερε μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι θα απαιτηθούν συνέπεια και κάποιος χρόνος, ενώ πρόσθεσε ότι θα χρειαστεί να αλλάξουν πολλά, όσα δεν άλλαξαν επί δεκαετίες

Παράλληλα υπογράμμισε ότι θα κληθεί πολύ σύντομα και η Hellenic Τrαin να κάνει τις δικές της επενδύσεις με αιχμή την προμήθεια ενός νέου τροχαίου υλικού.

Ολόκληρη η εισαγωγική τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ως εξής:

«Η σημερινή μας συνεδρίαση επικεντρώνεται σε μία από τις πιο κρίσιμες κυβερνητικές προτεραιότητες, που δεν είναι άλλη από τη δραστική αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας αλλά και ποιότητας των τρένων στη χώρα.

Προφανώς δεν είναι μία διαδικασία η οποία ξεκινά τώρα, είναι όμως μία διαδικασία η οποία επιταχύνεται, και μέσα στην ημέρα, μάλιστα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπογράφονται οι συμβάσεις για την αποκατάσταση των υποδομών στη Θεσσαλία τις οποίες κατέστρεψε o «Daniel» λίγο μετά την ολοκλήρωση της σύμβασης 717, τον Σεπτέμβριο του 2023. Το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι «σφιχτό», είναι 15 μήνες και στο τέλος της υλοποίησής του όλος ο βασικός εθνικός σιδηροδρομικός άξονας δεν θα διαθέτει απλά πλήρη τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση, αλλά και επιπλέον αυτόματη πέδηση.

Ήδη το συγκεκριμένο σύστημα, το ETCS, το οποίο φρενάρει ή και ακινητοποιεί τους συρμούς όταν παραβιάζονται οι κανόνες κίνησης, δοκιμάστηκε με επιτυχία και μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα έχει τοποθετηθεί σε κάθε αμαξοστοιχία η οποία θα ταξιδεύει στην κεντρική γραμμή της χώρας.

Παράλληλα, προωθείται μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία, που δεν είναι άλλη από μία νέα μέθοδο για τον ακριβή γεωεντοπισμό των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για μία πρόσθετη δικλίδα ασφαλείας, η οποία ουσιαστικά θα αποκλείει στο εξής τη σύγκρουση δύο τρένων. Και αυτό διότι ενώ τα συμβατικά συστήματα GPS δίνουν πληροφορίες με απόκλιση έως και 15 μέτρα, το Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας, το οποίο ιδρύεται χρησιμοποιώντας αυτή τη νέα τεχνολογία, θα παρακολουθεί τους συρμούς με απόκλιση εκατοστών. Έτσι θα εντοπίζεται εξ αρχής κάθε πιθανό πρόβλημα, τόσο σε μονή όσο και σε διπλή γραμμή. Και γρήγορα επίσης αυτή η νέα πλατφόρμα, την οποία ονομάζουμε railway.gov.gr, θα μπορεί να είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες, ώστε να διαπιστώνεται και η αξιοπιστία στον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων.

Με άλλα λόγια, μιλάμε για πολλές συνδυαστικές κινήσεις, οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό να αποκαταστήσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης των επιβατών στα ελληνικά τρένα. Γι’ αυτό και οι παρεμβάσεις που θα συζητήσουμε σήμερα είναι τολμηρές, με ένα πλαίσιο το οποίο είναι πολύ πιο αυστηρό, με μεγαλύτερη ευελιξία στις προσλήψεις αλλά και στις απολαβές των εργαζόμενων, αλλά και μία πιο αποτελεσματική διοίκηση η οποία θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει και στελέχη από τη διεθνή αγορά.

Για να το πούμε διαφορετικά, ο σκοπός μας είναι ο συγκεκριμένος Οργανισμός να εξελιχθεί ουσιαστικά σε μια νέα ΔΕΗ, την οποία θυμίζω ότι παραλάβαμε το 2019 πρακτικά χρεοκοπημένη για να είναι σήμερα μία υγιής και δυναμική επιχείρηση, αναπτυσσόμενη, πρωταγωνίστρια στην αγορά ενέργειας στη νοτιοανατολική Ευρώπη και όχι μόνο στην πατρίδα μας.

Αυτός ο νέος ΟΣΕ, λοιπόν, θα ενσωματώνει στη λειτουργία του το σύνολο των συστάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των επιστημονικών πορισμάτων, τόσο ως προς τις υποδομές και τις σιδηροδρομικές δραστηριότητες όσο και προς τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, αλλά και ως προς τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ο οποίος επίσης ενισχύεται περαιτέρω, γιατί έχει ζωτική σημασία η πρόληψη δυνητικών κινδύνων και όχι η διαπίστωσή τους.

Γι’ αυτό και μαζί με τα τεχνολογικά μέσα ενισχύεται, με πρωτοβουλία του Αναπληρωτή Υπουργού, και η βιντεοεπιτήρηση κρίσιμων σιδηροδρομικών δομών. Όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε ψηφιακή βάση δεδομένων και με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, θα μπορεί να αξιολογείται και πιο εύκολα και η απόδοση των εργαζόμενων, ιδίως όσων είναι σε θέσεις ευθύνης και διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές.

Και εκεί η επιλογή θα πρέπει να γίνεται πια με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια και με τακτικά ψυχομετρικά τεστ του προσωπικού, αλλά και με πρακτική εκπαίδευση η οποία θα συμπεριλαμβάνει πλέον και προσομοιωτές, όπως γίνεται και στην αεροπορική εκπαίδευση.

Παράλληλα, είναι εισήγηση του Υπουργείου, σωστή κατά την εκτίμησή μας, να επαναφέρουμε τον προϊστάμενο αμαξοστοιχίας, ο οποίος με βάση τη δική του εμπειρία θα μπορεί να εντοπίζει κινδύνους, βεβαίως προληπτικά, και ταυτόχρονα δημιουργείται και μια ειδική μονάδα επιθεωρητών για την τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης. Αυτή θα αποτελεί και το όργανο το οποίο θα εισηγείται τυχόν κυρώσεις σε περίπτωση που παραβιάζεται το πρωτόκολλο.

Σκοπός μας είναι να εμπεδωθεί μια νέα κουλτούρα ασφάλειας και επαγγελματισμού σε όλα τα επίπεδα, με κίνητρα για καλές επιδόσεις, όσο και αυστηρούς κανόνες, αυστηρότατες διαδικασίες, που θα αποτρέπουν ολέθριες παραλείψεις και τραγικά λάθη, ώστε η ευθύνη του κράτους να συνδυάζεται καθημερινά και με την ευσυνειδησία των ίδιων των εργαζόμενων.

Ο αρμόδιος Υπουργός θα παρουσιάσει σε λίγο αναλυτικότερα τις νέες ρυθμίσεις.

Εκείνο το οποίο προσωπικά θα ήθελα να τονίσω είναι ότι συνεχίζεται και επιταχύνεται μία τεράστια πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού του ελληνικού σιδηρόδρομου, αξιοποιώντας τόσο την ευρωπαϊκή συνδρομή όσο και τα δικά μας διδάγματα από την ανάταξη άλλων προβληματικών επιχειρήσεων.

Πρόκειται, επίσης, για ένα εγχείρημα το οποίο θα απαιτήσει συνέπεια και προφανώς κάποιο χρόνο. Αλλά είναι ένα εγχείρημα το οποίο καθίσταται πια απολύτως απαραίτητο, έστω και αν τώρα θα χρειαστεί να αλλάξουν πολλά, όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες.

Να επισημάνω ότι αυτόν τον σχεδιασμό τον πλαισιώνει, προφανώς, και η Hellenic Train, η οποία πολύ σύντομα θα κληθεί να προχωρήσει και εκείνη στις δικές της επενδύσεις, με αιχμή την προμήθεια ενός νέου τροχαίου υλικού.

Να κλείσω λέγοντας και πάλι ότι, ως πολιτεία, οφείλουμε να δώσουμε απάντηση στο συλλογικό πένθος των Τεμπών, καταπολεμώντας ουσιαστικά τα αίτια που προκάλεσαν αυτή την τραγωδία. Όχι με εύκολα λόγια και θολά σενάρια, αλλά με ένα δύσκολο έργο το οποίο θα φέρει σύντομα ορατό αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζοντας τον σιδηρόδρομο της χώρας ως ένα ακόμα πεδίο αναμέτρησης με ένα κακό παρελθόν, το οποίο θέλουμε να αφήσουμε οριστικά πίσω μας και αποδεικνύοντας στους πολίτες ότι έχουμε τη δύναμη να γυρίσουμε τη σελίδα από ένα χθες το οποίο πλήγωσε βαθιά την ελληνική κοινωνία. Θα το καταφέρουμε, όπως καταφέραμε να κάνουμε πράξη και πολλά από όσα ορισμένοι επέμεναν ότι «αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα».

Σχετικά Άρθρα

Ο Δήμος Αγρινίου στο επίκεντρο του ΔΕΗ Tour of Hellas 2026
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ:Η επίσκεψη Βρούτση στο Αγρίνιο δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως επικοινωνιακό φιλί ζωής

14 Δεκεμβρίου, 2025

Η πρόσφατη επίσκεψη του Υφυπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, στο Αγρίνιο, με αφορμή την απολογιστική παρουσίαση του ΔΕΗ Tour of Hellas...

Μασούρας-Αυγέρης: Ανάδειξη αντιπλημμυρικών έργων και οδική ασφάλεια στην Αιτωλοακαρνανία στην Λογοδοσία της Περιφέρειας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μασούρας-Αυγέρης: Ανάδειξη αντιπλημμυρικών έργων και οδική ασφάλεια στην Αιτωλοακαρνανία στην Λογοδοσία της Περιφέρειας

14 Δεκεμβρίου, 2025

Σημαντικά ζητήματα διαφάνειας, ασφάλειας και αναπτυξιακού σχεδιασμού φέρνει προς συζήτηση η Περιφερειακή Παράταξη «Μαζί Αλλάζουμε – Δυτική Ελλάδα», με επικεφαλής...

Σταρακά : “Μισό δις απλήρωτα, κτηνοτρόφοι χωρίς κοπάδια, Υπουργός χωρίς απαντήσεις”
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χριστίνα Σταρακά στη Βουλή ως Ειδική Εισηγήτρια του ΠΑΣΟΚ για τον Προϋπολογισμό 2026: Επιλογές της κυβέρνησης για το 2026, η ακρίβεια, τα υπερκέρδη και η «Οικονομία του Φραπέ»

13 Δεκεμβρίου, 2025

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για την οικονομική πολιτική και τον Προϋπολογισμό 2026 άσκησε από το βήμα της Βουλής η Βουλευτής...

Συναντήσεις του Υφυπουργού κου Κώστα Καραγκούνη στις ΗΠΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συναντήσεις του Υφυπουργού κου Κώστα Καραγκούνη στις ΗΠΑ

12 Δεκεμβρίου, 2025

Πολύ σημαντικές συναντήσεις με ισχυρούς αμερικανοεβραικούς οργανισμούς είχε στην Νέα Υόρκη ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κύριος Κώστας Καραγκούνης....

Τραπεζιώτης: «Υπερασπιζόμαστε τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης  και αφήνουμε τις κομματικές ταυτότητες εκτός των οργάνων της Τ.Α.
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Τραπεζιώτης:Παρατηρήσεις και αντιρρήσεις επι του προτεινόμενου σεναρίου έντονης παρέμβασης για το ειδικό πολεοδομικό σχέδιο Αγρινίου – Θέρμου

12 Δεκεμβρίου, 2025

Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγρινίου, που πραγματοποιήθηκε στις 8-12-2025 προτάθηκε από τη Δημοτική Επιτροπή για συζήτηση...

Ανοιχτή επιστολή Μ.Ζαμπάρα στο Δήμαρχο Θέρμου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μίλτος Ζαμπάρας: «Εν μέσω αγροτικών κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση φορτώνει στους αγρότες νέα χρέη αντί να δώσει λύσεις»

12 Δεκεμβρίου, 2025

Στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας και αναπληρωτής Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ, Μίλτος Ζαμπάρας, άσκησε σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για...

Πυροσβεστική :Διευκρινήσεις σχετικά με τις ενέργειες, δραστηριότητες και εργασίες στην ύπαιθρο κατά τη χειμερινή περίοδο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όχι στη συγχώνευση-κατάργηση σχολικών μονάδων στον Δήμο Αμφιλοχίας – Ομόφωνη στήριξη των αγροτών από το Δημοτικό Συμβούλιο

11 Δεκεμβρίου, 2025

Ομόφωνα αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Αμφιλοχίας κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της 10ης Δεκεμβρίου 2025 υπέρ της συμμετοχής στην κινητοποίηση της...

Αγρίνιο: Η κόντρα για το ρέμα Λυκοραχίτη μεταξύ Παπαναστασίου και Τραπεζιώτη
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αγρίνιο: Η κόντρα για το ρέμα Λυκοραχίτη μεταξύ Παπαναστασίου και Τραπεζιώτη

11 Δεκεμβρίου, 2025

«Τσιμεντώσατε το ρέμα»- «Φτιάξαμε αγωγούς για τα λύματα που πετούσαν όλοι ανεξέλεγκτα» Ένα θέμα από το πρόσφατο δημοτικό συμβούλιου Αγρινίου...

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Καταλήψεις σε  σχολεία του Αγρινίου ενάντια στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου

    Καταλήψεις σε σχολεία του Αγρινίου ως συμπαράσταση στις κινητοποιήσεις των αγροτών

    735 κοινοποιήσεις
    Share 294 Tweet 184
  • Τραπεζιώτης:Παρατηρήσεις και αντιρρήσεις επι του προτεινόμενου σεναρίου έντονης παρέμβασης για το ειδικό πολεοδομικό σχέδιο Αγρινίου – Θέρμου

    668 κοινοποιήσεις
    Share 267 Tweet 167
  • Μασούρας-Αυγέρης: Ανάδειξη αντιπλημμυρικών έργων και οδική ασφάλεια στην Αιτωλοακαρνανία στην Λογοδοσία της Περιφέρειας

    617 κοινοποιήσεις
    Share 247 Tweet 154
  • Αγρίνιο: Η κόντρα για το ρέμα Λυκοραχίτη μεταξύ Παπαναστασίου και Τραπεζιώτη

    733 κοινοποιήσεις
    Share 293 Tweet 183
  • Συλλαλητήριο στο Αγρίνιο των συνταξιούχων την Τρίτη, 16/12

    643 κοινοποιήσεις
    Share 257 Tweet 161

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .