Στον ραδιοφωνικό σταθμό energy 94.2 και στην εκπομπή «ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ» με την δημοσιογράφο Νανά Θεοδωροπούλου μίλησε ο Βαγγέλης Νταραντούμης πρόεδρος εργαζομένων ΟΤΑ Αιτωλ/νίας για το πολύ σοβαρό περιβαλλοντικό και οδικό περιστατικό σημειώθηκε στις (21/6/2025 στον Δαφνιά Μακρυνείας, όταν φορτηγό που μετέφερε δεξαμενή με υδροχλωρικό οξύ έχασε το φορτίο του, προκαλώντας μεγάλη διαρροή του επικίνδυνου υγρού.
Μπλέτσας: «Όχι χωροταξικά σχέδια με ασάφειες – Η ανάπτυξη πρέπει να συμβαδίζει με την προστασία του περιβάλλοντος»
Ξεκάθαρο μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση έστειλε το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, το οποίο προχώρησε σε ομόφωνη αρνητική γνωμοδότηση για...









