Στον ραδιοφωνικό σταθμό energy 94.2 και στην εκπομπή «ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ» με την δημοσιογράφο Νανά Θεοδωροπούλου μίλησε η Αντιδήμαρχος Αγρινίου, Γεωργία Μπόκα η οποία αναφέρθηκε στο σχέδιο και τη δράση που θα αναλάβουν οι υπηρεσίες του Δήμου ενόψει και των υψηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν στην περιοχή μας.
Μπλέτσας: «Όχι χωροταξικά σχέδια με ασάφειες – Η ανάπτυξη πρέπει να συμβαδίζει με την προστασία του περιβάλλοντος»
Ξεκάθαρο μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση έστειλε το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, το οποίο προχώρησε σε ομόφωνη αρνητική γνωμοδότηση για...









