Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα μεγάλα γεγονότα φέρνουν την μεγάλη εξωστρέφεια για έναν τόπο κι εκείνη με την σειρά της προκαλεί προβολή και δημιουργία επιχειρήσεων και ανάπτυξης, κάτι που ισχύει και για το Ξηρόμερο και τον Μύτικα, με το Παγκόσμιο πρωτάθλημα καταδύσεων.
Τα παραπάνω, δε, ισχύουν όχι μόνο για τον δήμο Ξηρομέρου αλλά και για εκείνον του Ακτίου- Βόνιτσας και για την Λευκάδα που είναι στην συνδιοργάνωση του μεγάλου γεγονότος, καθώς και για την ευρύτερη περιοχή που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι περιλαμβάνει ένα μεγάλο εθνικό αεροδρόμιο στο Άκτιο και το μεγάλο αλλά ακόμη σχεδόν ανεκμετάλλευτο λιμάνι στο Πλατυγιάλι.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης, μιλώντας στην εκπομπή της δημοσιογράφου Νανάς Θεοδωροπούλου, «Υπάρχει Θέμα» στον Energy 94,2, τόνισε ότι και μόνο οι χιλιάδες ακόλουθοι που έχουν στα κοινωνικά δίκτυα κάποιοι κορυφαίοι καταδύτες που μετέχουν είναι το καλύτερο κοινό για την προβολή και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Όμως, τόσο ο ίδιος ο κ. Τριανταφυλλάκης όσο και ο δήμαρχος Ακτίου- Βόνιτσας κ. Θανάσης Κασόλας, βρήκαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα την ευκαιρία να θυμίσουν ότι οι υποδομές είναι απαραίτητες για τέτοια γεγονότα και όσα θα επακολουθήσουν σε επενδύσεις και προοπτικές, ειδικά οι υποδομές στο οδικό δίκτυο.
Ο κ. Κασόλας μιλώντας στην τελετή έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απευθυνόμενος προς τον υφυπουργό Αθλητισμού κ. Βρούτση, όπως είπε και ως μηχανικός ο ίδιος, δεν έχασε την ευκαιρία να θυμίσει ότι ο δρόμος Πλατυγιάλι- Άκτιο είναι τεράστιας σημασίας για την περιοχή. «Μπορεί να μην είναι το αντικείμενό σας τα δημόσια έργα, όμως βοηθήσατε πολύ να πάρει αυτή η ιδέα σάρκα και οστά και πρέπει να μεταφέρετε ότι αυτός ο δρόμος θα τα αλλάξει όλα στην περιοχή μας και θα φέρει αληθινή ανάπτυξη».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κ. Τριανταφυλλάκης δεν παραλείπει σε δημόσιες τοποθετήσεις του να θυμίζει το Αστακός – Πλατυγιάλι καθώς ο καλός καιρός κρατά ακόμα κόσμο και σκάφη στην περιοχή, ενώ υπάρχουν και τα δρομολόγια για Κεφαλονιά και Ιθάκη από τον Αστακό που απαιτούν επίσης υποδομές. Όπως είπε στην δημοσιογράφο Νανά Θεοδωροπούλου ο βιολογικός καθαρισμός στον Μύτικα ή το καταφύγιο σκαφών στον Αστακό είναι πράγματα που έπρεπε να υπάρχουν από χρόνια. Παράλληλα, μέχρι το καλοκαίρι του 2026 εκτιμάται ότι μαζί με την περιφέρεια θα έχει ολοκληρωθεί η διαγράμμιση καθώς και άλλες εργασίες για την οδική ασφάλεια της περιοχής.
«Όμως, χωρίς έναν σύγχρονο δρόμο από Αεροδρόμιο Ακτίο για Πλατυγιάλι, ας μην γελιόμαστε, θα είναι σαν να χάνουμε μια μεγάλη ευκαιρία για την περιοχή, ειδικά μετά την προβολή που θα πάρει η Αιτωλοακαρνανία με τους εορτασμούς των 200 χρόνων από την Έξοδο του Μεσολογγίου», επισήμανε.
Άρα όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει. Με την διαφορά ότι κάποιες ευκαιρία στο παρελθόν δεν γυρίζουν εύκολα πίσω. Κι αυτό γιατί οι οδικοί άξονες τουλάχιστον για την χρονιά που έρχεται δεν θα είναι στις χρηματοδοτικές προτεραιότητες στην Ε.Ε. Κάτι που σημαίνει ότι οι πόροι πρέπει να βρεθούν από τα κρατικά ταμεία, με ό, τι αυτό συνεπάγεται.













