Συνελήφθη, προχθές το πρωί, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της
Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, ένας ημεδαπός
άνδρας, διότι προχθές τα ξημερώματα, εισήλθε σε κατάστημα υγειονομικού
ενδιαφέροντος και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ και ένα
tablet.
Αγρίνιο: Βγήκε μαχαίρι με το… καλημέρα – Απίστευτο περιστατικό στο κέντρο της πόλης
Πανικός το πρωί της Παρασκευής, σε κεντρικό σημείο της πόλης του Αγρινίου, όταν ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε σε κατάστημα με...









