Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, ένας αλλοδαπός άνδρας, διότι κινούμενος πεζός και αντιλαμβανόμενος την πρόθεση των αστυνομικών να τον ελέγξουν, τράπηκε σε φυγή, απορρίπτοντας στο πεζοδρόμιο 1,7 γραμμάρια κοκαΐνης και ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι, τα οποία εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν.
Αγρίνιο: Βγήκε μαχαίρι με το… καλημέρα – Απίστευτο περιστατικό στο κέντρο της πόλης
Πανικός το πρωί της Παρασκευής, σε κεντρικό σημείο της πόλης του Αγρινίου, όταν ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε σε κατάστημα με...









