Με εισήγηση του Δημάρχου Θέρμου Σπύρου Κωνσταντάρα στο δημοτικό συμβούλιο αποφασίστηκε η καταβολή εφάπαξ πολυτεκνικού επιδόματος 4.000 ευρώ σε κάθε οικογένεια πού αποκτά 4ο παιδί και για κάθε επιπλέον παιδί, αρκεί να διαμένει μόνιμα στο δήμο μας και να είναι δημότης !
“Είμαστε ο δεύτερος δήμος στην Ελλάδα που έμπρακτα στηρίζει τους πολυτέκνους και δίνει πολιτικό μήνυμα, ότι η πολιτεία πρέπει να πράξει τα αυτονόητα , μειώνοντας την φορολογία και παρέχοντας κίνητρα σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες” σημειώνει ο Δήμαρχος Θέρμου.
Πανελλαδικές 2026: Οι κορυφαίες επιδόσεις μαθητών του 2ου ΓΕΛ Αγρινίου
Με εξαιρετικές επιδόσεις και υψηλές βαθμολογίες ξεχώρισαν οι μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026, επιβεβαιώνοντας το...









