Ο πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, Παναγιώτης Κίντας, μίλησε στον Energy 94.2 σχετικά με τις σοβαρές ελλείψεις που καταγράφονται στις σχολικές υποδομές του Δήμου Μεσολογγίου, εκφράζοντας παράλληλα τον προβληματισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη στάση της Δημοτικής Αρχής κατά τη διάρκεια πρόσφατης σύσκεψης με διευθυντές σχολείων.
Όπως τόνισε, η καταγραφή των προβλημάτων αποτελεί θεσμική υποχρέωση των εκπαιδευτικών και βασική προϋπόθεση για τη διασφάλιση της ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ υπογράμμισε ότι η χρηματοδότηση και συντήρηση των σχολικών μονάδων αποτελεί ευθύνη της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Παράλληλα, επανέλαβε τα αιτήματα της ΕΛΜΕ για ουσιαστικούς ελέγχους, επαρκή χρηματοδότηση και βελτίωση των σχολικών υποδομών.









