Η σημερινή ημέρα φέρνει συναισθήματα χαράς, συγκίνησης, προσδοκίας αλλά και προβληματισμού για εκατοντάδες νέους ανθρώπους που ολοκλήρωσαν έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους πορείας.
Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Σε όσους πέτυχαν τους στόχους τους εύχομαι ολόψυχα καλή σταδιοδρομία, ενώ σε όσους δεν είδαν το αποτέλεσμα που επιθυμούσαν, είμαι βέβαιος ότι με πίστη στις δυνατότητές τους, επιμονή και αισιοδοξία μπορούν να δημιουργήσουν το μέλλον που ονειρεύονται.
Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η προσπάθεια, η επιμονή, οι θυσίες και η δύναμη που επέδειξαν όλο αυτό το διάστημα αξίζουν τον σεβασμό και την αναγνώρισή μας.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν ακούραστα δίπλα στα παιδιά, προσφέροντάς τους στήριξη, καθοδήγηση και δύναμη σε αυτή τη δύσκολη και απαιτητική διαδρομή.
Εύχομαι σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και καλή πρόοδο.
Η νέα γενιά αποτελεί το πολυτιμότερο κεφάλαιο του τόπου μας και τον μεγαλύτερο λόγο αισιοδοξίας για το αύριο.
Ο Δήμαρχος Ακτίου-Βόνιτσας
Αθανάσιος Κασόλας









