Σε κλίμα συγκίνησης έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του Δημήτρη Παπασημάκη, ο οποίος είχε διατελέσει Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου, προσφέροντας επί σειρά ετών τις υπηρεσίες του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η απώλειά του έχει προκαλέσει έντονη θλίψη στους κατοίκους της περιοχής, καθώς επρόκειτο για έναν άνθρωπο με ενεργή παρουσία στα κοινά και σταθερή διάθεση προσφοράς προς την κοινότητα.
Ο Δημήτρης Παπασημάκης ξεχώριζε για τον ήπιο χαρακτήρα του, την ευγένεια και την προθυμία του να συμβάλλει στην επίλυση καθημερινών ζητημάτων της περιοχής, υπηρετώντας με συνέπεια το κοινό συμφέρον.
Στην τοπική κοινωνία αφήνει πίσω του θετική παρακαταθήκη και τη μνήμη ενός ανθρώπου που στάθηκε δίπλα στους συμπολίτες του με ανιδιοτέλεια και υπευθυνότητα.









