Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μελών του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ναυπακτίας & Δωρίδας στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου με θέματα:
1. Εγγραφή Νέου Σωματείου
2. Διοικητικός Απολογισμός απερχόμενου έτους.
3. Οικονομικός Απολογισμός απερχόμενου έτους.
4. Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
5. Προϋπολογισμός επόμενου έτους
Θα ακολουθήσει η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Ένταση στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου: Καταγγελίες για το λογότυπο και τη συνεδρίαση του Δ.Σ. από τον Εμπορικό Σύλλογο
Σφοδρή επίθεση κατά της διοίκησης του ΔΗΠΕΘΕ εξαπολύει ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου, με αφορμή όσα διαδραματίστηκαν στη συνεδρίαση του Διοικητικού...









