AgrinioSite
Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Αναζητούνται ευθύνες – Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει: «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται»

1 Μαρτίου, 2023
κατηγορία: ΕΛΛΑΔΑ
0
Αναζητούνται ευθύνες – Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει: «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται»
Share on FacebookShare on Twitter

Την ασυνεννοησία των αρμοδίων φορέων και τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας στις σιδηροδρομικές γραμμές της Ελλάδας αποκαλύπτει το τραγικό δυστύχημα με τους τουλάχιστον 36 νεκρούς στα Τέμπη τα μεσάνυχτα της Τρίτης.

Ένα τραγικό δυστύχημα για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο πριν από τρεις εβδομάδες, στις 7 Φλεβάρη σε μία ανακοίνωση «κόλαφο».

Όλα δείχνουν πως οι 38 νεκροί σε ένα μέσο που χρησιμοποιείται ευρέως, δεν έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία τουλάχιστον για τους ανθρώπους του χώρου, που γνώριζαν για τα μέτρα ασφαλείας και τον τρόπο διαχείρισης των γραμμών.

Οι εργαζόμενοι με την ανακοίνωση τους εγκάλεσαν τους αρμοδίους να λάβουν άμεσα μέτρα για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών, η οποία δυστυχώς δεν εισακούστηκε.

«Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό», αναφέρουν στις 07-02-2023, υπενθυμίζοντας τα δύο πρόσφατα ατυχήματα που «προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το συνάδελφο Μηχανοδηγό αλλά και τους επιβάτες».

«Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις», κατήγγειλαν, κάνοντας λόγο για αλληλομεταφορά των ευθυνών μεταξύ του ΟΣΕ και της Hellenic Train. «Aλληλο – μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει… Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!»

Ακολουθεί ολόκληρη το κείμενο της ανακοίνωσης της ΔΕΣΚ-Σ:

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Άλλα δύο ατυχήματα τις προηγούμενες ημέρες προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το συνάδελφο Μηχανοδηγό αλλά και τους επιβάτες.

Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό.

Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες.

Όπως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος.

Το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας Ο Χ Ι ! «έχουν καιρό….κάποια στιγμή θα τελειώσουν».

Η ΡΑΣ επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο.

Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει….. Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.

Τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο και η Π.Ο.Σ. δεν μπορεί να ανέχονται άλλο αυτή την επικίνδυνη κατάσταση. Τι άλλο περιμένουν για να παρέμβουν; Τι άλλο πρέπει να συμβεί;

Τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή. Να βρεθούν στο επίκεντρο των συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να κρίνουν πολιτικά και συνδικαλιστικά όσους έχουν ευθύνη και συνεχίζουν να σφυράνε αδιάφορα εκείνους που αδιαφορούν γι΄αυτό που συμβαίνει. Να κρίνουν εκείνους τους πολιτικούς κομισάριους και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους που υποτιμούν και αδιαφορούν για όλους εκείνους τους παράγοντες που όταν διασταυρώνονται δημιουργούν καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.

Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.

Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.

Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.

Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδελφικά.

ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Χειροκίνητα όλα στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ κ. Κώστα Γενηδούνια πως τα περισσότερα γίνονται χειροκίνητα στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

«Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως», είπε.

Μιλώντας το πρωί στην ΕΡΤ, ο κ. Γενηδούνιας τόνισε πως αυτό που έχει συμβεί είναι αδιανόητο.

«Έχει συμβεί το αδιανότητο. Δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή. Το Intercity ανέβαινε προς Θεσσαλονίκη, το εμπορικό κατέβαινε από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και από ότι φαίνεται υπήρξε μετωπική σύγκρουση και τα αποτελέσματα της τα βλέπετε όλοι».

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Ντίτσας, πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, κλήθηκε να απαντήσει στον ΣΚΑΪ για το ποιος φταίει για την ανείπωτη τραγωδία. «Πιστεύω ότι είναι ανθρώπινο λάθος, μένει να αποδειχθεί» είπε, μεταξύ άλλων, και επισήμανε ότι ο αρμόδιος φορέας για την κυκλοφορία είναι ο ΟΣΕ. Ρωτήθηκε χαρακτηριστικά: «Είναι οι γραμμές του ΟΣΕ και τα βαγόνια της hellenic train;».

«Η διαχείριση της κυκλοφορίας (σ.σ. είναι) στον ΟΣΕ και η επιβατική μεταφορά στην Hellenic Train».

Ο ίδιος εξήγησε δε ότι «στο συγκεκριμένο σημείο γίνεται χειροκίνητα σε τοπικό επίπεδο μέσω πίνακα» δηλαδή η διαδικασία αλλαγής της γραμμής.


Άλλη μια επικοινωνιακή προεκλογική φιέστα θα βλέπαμε σήμερα – αν δεν συνέβαινε η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη – από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος επρόκειτο, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε χθες από το Μέγαρο Μαξίμου, να επισκεφθεί το Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος.

Μόνο που τέτοιο κέντρο δεν υπάρχει, όπως κατήγγειλε χθες, πριν τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας. Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έκανε γνωστό ότι Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος δεν γνωρίζει.

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών «ανέβασε», επίσης, μία φωτογραφία από τις προετοιμασίες για τη φιέστα που ετοιμαζόταν, η οποία φυσικά ματαιώθηκε.

«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοίκηση στην βόρεια Ελλάδα; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλώρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα. Στην φωτό, οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζουμε;;;;;;», έγραψε ο κ. Γενηδούνιας.

 

Σχετικά Άρθρα

Ενοίκιο 10 ευρώ για διαμέρισμα 111 τ.μ. στο Περιστέρι – Δηλώσεις για γέλια και για κλάματα
ΕΛΛΑΔΑ

Εφορία: 7 αλλαγές σε δηλώσεις και ελέγχους ακινήτων

20 Δεκεμβρίου, 2025

Ανατροπές στον τρόπο δήλωσης των στοιχείων των ακινήτων στην Εφορία, για ιδιοκτήτες, ενοικιαστές και λοιπούς ενοίκους, ακόμη και για «φιλοξενούμενους», καθώς...

ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, με επιδότηση 17.000 ευρώ για ανέργους
ΕΛΛΑΔΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 24 Δεκεμβρίου

20 Δεκεμβρίου, 2025

Συνολικά 1.211.449.062,68 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.757.219 δικαιούχους, από τις 22 έως τις 24 Δεκεμβρίου 2025, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων...

Θεοδωρικάκος σε ΣΥΡΙΖΑ για αστυνομία και greek mafia: Κάποιες συνομιλίες είναι του 2018 και για τις άλλες έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη
ΕΛΛΑΔΑ

Αναπτυξιακός νόμος: Τα 4 καθεστώτα που θα ανοίξουν το 2026

20 Δεκεμβρίου, 2025

Τέσσερα καθεστώτα του νέου αναπτυξιακού νόμου αναμένεται να ανοίξουν μέσα στο 2026 για υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους. Από την προκήρυξή τους,...

Πώς αμείβεται η εργασία την 25η Μαρτίου
ΕΛΛΑΔΑ

Ο «χάρτης» πληρωμών και φοροελαφρύνσεων για αγρότες, συνταξιούχους, ενοικιαστές και μισθωτούς το 2026

20 Δεκεμβρίου, 2025

Αύξηση συντάξεων, μείωση φόρων, νέα αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού και των επιδομάτων που σχετίζονται μ’ αυτόν, έρχονται το 2026 μετά...

Άμεσες ενέργειες από τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες Δυτικής Ελλάδας για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανώλης
ΕΛΛΑΔΑ

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Οδηγίες για τον εμβολιασμό και την αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου

20 Δεκεμβρίου, 2025

Με επιζωοτία που εξελίσσεται σε μία από τις πιο παρατεταμένες και σύνθετες που έχει αντιμετωπίσει ποτέ η ελληνική αιγοπροβατοτροφία, η ευλογιά...

«Πρωταθλητές» ακρίβειας – Εκτόξευση τιμών τον Σεπτέμβριο σε βασικά είδη
ΕΛΛΑΔΑ

Eορταστικό ωράριο 2025: Καταστήματα και σούπερ μάρκετ ανοιχτά τις Κυριακές 21 και 28 Δεκεμβρίου – Αναλυτικά το ωράριο

20 Δεκεμβρίου, 2025

Από την προηγούμενη εβδομάδα έχει τεθεί σε εφαρμογή το εορταστικό χριστουγεννιάτικο ωράριο των καταστημάτων, επιτρέποντας στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές...

Αγρίνιο: Εξιχνιάστηκαν τέσσερις απάτες – Προσποιούνταν τους αστυνομικούς και παράγγελναν φαγητό, καφέδες και κάρτες!
ΕΛΛΑΔΑ

Μαθητές εμπλέκονται σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών σε σχολείο της Αττικής – 12 συλλήψεις

20 Δεκεμβρίου, 2025

Στελέχη της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής συνέλαβαν μέλη κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών σε σχολική μονάδα της Αττικής, μεταξύ των οποίων και ανήλικοι μαθητές....

42.283 προσλήψεις φέρνει το 2017
ΕΛΛΑΔΑ

ΔΥΠΑ: Συνολικά 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο 2025 – Μειωμένοι κατά 7,1

20 Δεκεμβρίου, 2025

Σε 894.065 άτομα ανήλθε το σύνολο των εγγεγραμμένων ανέργων στο μητρώο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης για τον μήνα Νοέμβριο 2025....

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Αγρίνιο: Ποιος τυχερός θα φάει την πινακίδα ή τον σοβά στο κεφάλι;

    Αγρίνιο: Ποιος τυχερός θα φάει την πινακίδα ή τον σοβά στο κεφάλι;

    662 κοινοποιήσεις
    Share 265 Tweet 166
  • Οι αγρότες “έκοψαν” στα δύο την Αιτωλοακαρνανία – Απέκλεισαν την εθνική οδό στο Χαλίκι, ανοίγουν τα διόδια του Ακτίου το Σάββατο (φωτο – βίντεο)

    620 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Αγρίνιο: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για πυρκαγιά σε διαμέρισμα στον Άγιο Χριστόφορο

    619 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Δύσκολες ώρες για την «οικογένεια» του Παναιτωλικού. Η μητέρα του προέδρου της ΠΑΕ, Μάκη Μπελεβώνη, Μαρία, «έφυγε» από τη ζωή

    618 κοινοποιήσεις
    Share 247 Tweet 155
  • Αμφιλοχία: Θλίψη για τον αιφνίδιο θάνατο του 59χρονου Απόστολου Σταφυλά

    639 κοινοποιήσεις
    Share 256 Tweet 160

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .