Π. Παπαδόπουλος: Πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, ενώ η λύση είναι πολύ απλή και για τον μαγνητικό στο Αγρίνιο και για τον αξονικό στο Μεσολόγγι!
Απευθύνω ύστατη έκκληση στις διοικήσεις του Γ.Ν. Αιτωλ/νίας και της 6ης ΥΠΕ, αναφορικά και με τη λειτουργία του μαγνητικού τομογράφου στο Αγρίνιο και του...










