Νεφελούδης: θα αξιοποιήσουμε τη γη που υπάρχει στο Αγρίνιο και ανήκει στον ΟΑΕΔ επ’ ωφελεία των εργαζομένων!
Ολοκληρώθηκε η διήμερη επίσκεψη στο Αγρίνιο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας κ. Ανδρέα Νεφελούδη. Χθες ο κ.Νεφελούδης πέραν από...










