Περίπου 1 στις 2 επιχειρήσεις λιανεμπορίου έκαναν μικρότερο τζίρο τη φετινή Black Friday συγκριτικά με πέρυσι, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ), σε πανελλαδικό δείγμα 258 επιχειρήσεων.
Στα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας συμπεριλαμβάνονται, επίσης, τα εξής:
- Για 2 στις 3 επιχειρήσεις με χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, η πτώση δεν ξεπέρασε το 10%.
- Οι μισές επιχειρήσεις (52%) έμειναν μέτρια ικανοποιημένες από τις πωλήσεις τους, συγκριτικά με τις προσδοκίες τους. Ωστόσο, σε σχέση με το 2024, υπερδιπλασιάστηκε το μερίδιο των επιχειρήσεων που εμφανίζει χαμηλό βαθμό ικανοποίησης από τις πωλήσεις (38% έναντι 15% το 2024).
- Στη φετινή περίοδο της Black Friday συμμετείχε υψηλό ποσοστό επιχειρήσεων (81%), ίδιο με εκείνο του 2024.
- Αναφορικά με το χρονικό διάστημα συμμετοχής, το 48% των επιχειρήσεων συμμετείχε όλη την εβδομάδα της Black Friday, ενώ 1 στις 4 επιχειρήσεις (26%) υιοθέτησε προσφορές όλο τον Νοέμβριο.
- 1 στις 3 επιχειρήσεις έκανε εκπτώσεις ύψους από 31% έως 40%, ενώ για το 31% των επιχειρήσεων οι εκπτώσεις κινήθηκαν από 21% έως 30%.
- 1 στις 3 επιχειρήσεις (34%) έκανε εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα, ενώ το 28% στο μεγαλύτερο μέρος των νέων παραλαβών της σεζόν.
- Η ικανοποίηση αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα για τις μισές επιχειρήσεις (54%) κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα.
- Για 4 στις 10 επιχειρήσεις η επισκεψιμότητα κορυφώθηκε το τριήμερο Black Friday (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή), ενώ για 1 στις 5 την Black Friday (28/11).
- Παρατηρείται συσχέτιση επισκεψιμότητας-πωλήσεων, αφού για το 30% των επιχειρήσεων οι πωλήσεις κορυφώθηκαν το τριήμερο της Black Friday (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή), ενώ για το 28% μόνο την Black Friday.





![Επίδομα θέρμανσης: Διπλό για τους νέους δικαιούχους – Τέλος η έκπτωση στο πετρέλαιο κίνησης [βίντεο]](https://www.agriniosite.gr/wp-content/uploads/2022/09/epidoma-thermansisi-s-1-e1663047723111.jpg)







