AgrinioSite
Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Επιστολή Ν. Φαρμάκη σε Κ. Καραμανλή για το αστικό μεταφορικό έργο στο αεροδρόμιο Ακτίου

30 Ιανουαρίου, 2020
κατηγορία: ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
0
Δέσμευση Καραμανλή στον Νεκ. Φαρμάκη-Ξεκινούν οι εργασίες σε έξι μήνες στην Πατρών- Πύργου
Share on FacebookShare on Twitter

Την απόσυρση του άρθρου 34 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις», βάσει του οποίου επιχειρείται η ανάθεση της αστικής συγκοινωνιακής σύνδεσης του αεροδρομίου Ακτίου εξ ολοκλήρου στο ΚΤΕΛ Πρέβεζας, ζητάει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.

Πιο συγκεκριμένα, με επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο κ. Φαρμάκης αναφέρει ότι το επίμαχο άρθρο, καταστρατηγεί το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, εκτείνοντας την αστική περιοχή της Πρέβεζας εντός των ορίων άλλης Περιφερειακής Ενότητας, αλλά και συνολικά, εντός άλλης Περιφέρειας. Επίσης, σημειώνει ότι για περισσότερα από 20 χρόνια, το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας και το ΚΤΕΛ Πρέβεζας συνεκμεταλλεύονται με επιτυχία τη διανομαρχιακή επιβατική γραμμή «Βόνιτσα – Άκτιο – Πρέβεζα» και κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κανένας λόγος αλλαγής της σημερινής κατάστασης.

Ακόμα, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, υπογραμμίζει: «Ένα από τα πολλά και σημαντικά παράπλευρα οφέλη της ύπαρξης και λειτουργίας ενός αεροδρομίου, ασφαλώς αφορά και το μεταφορικό έργο, το οποίο με τη συγκεκριμένη διάταξη επιχειρείται να αφαιρεθεί από την περιοχή – έδρα του  αεροδρομίου προς όφελος μίας άλλης περιοχής. Δικαίως μάλλον λοιπόν διατυπώνεται η απορία της σκοπιμότητας της συγκεκριμένης ρύθμισης, ειδικά αφού η ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις μεταφορικές ανάγκες που προκύπτουν από την σημαντική αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου, διαθέτοντας στόλο 180 και πλέον οχημάτων».

Καταλήγοντας, ο κ. Φαρμάκης ζητάει την απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου, τονίζοντας: «Η ύπαρξή του και η τυχόν ψήφισή του, θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις και ενδεχομένως “κακά προηγούμενα”, ενώ επίσης αντίκειται στις κείμενες διατάξεις και επί της ουσίας καταργεί τον ρόλο των θεσμοθετημένων οργάνων για τον χαρακτηρισμό αστικών περιοχών και αστικών και διανομαρχιακών γραμμών τα οποία εν προκειμένω είναι τα Περιφερειακά Συμβούλια και οι εμπλεκόμενοι Περιφερειάρχες. Τέλος, προκαλεί έντονες και εύλογες αντιδράσεις, λειτουργώντας μάλιστα και ως “νάρκη”, ως προς την μέχρι σήμερα επιτυχή συνεκμετάλλευση της διανομαρχιακής γραμμής από τα ΚΤΕΛ, τόσο της Αιτωλοακαρνανίας όσο και της Πρέβεζας».


Το κείμενο της επιστολής του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας προς τον Υπουργό Υποδομών

Κύριε Υπουργέ,

Στις 24/1/2020 κατατέθηκε στην βουλή σχέδιο Νόμου  με τίτλο: «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ», ένα άρθρο του οποίου το περιεχόμενο, προκάλεσε κατάπληξη στους φορείς της Αιτωλοακαρνανίας και πιστεύω, την εύλογη αντίδρασή τους. 

Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 34 του παραπάνω σχεδίου Νόμου, που φέρει τον  τίτλο  «Σύνδεση αεροδρομίου Ακτίου με αστική τακτική συγκοινωνία με την πόλη της Πρέβεζας», αναφέρονται τα εξής: «Η τακτική συγκοινωνιακή σύνδεση του αεροδρομίου Ακτίου με την πόλη της Πρέβεζας, πραγματοποιείται με αστική τακτική λεωφορειακή γραμμή που εκτελείται από την ΚΤΕΛ Ν. Πρέβεζας Α.Ε.. Ο καθορισμός των δρομολογίων και των κομίστρων και η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 2963/2001 (Α’ 268), η δε έκδοση των σχετικών διοικητικών πράξεων γίνεται με ευθύνη της Π.Ε. Πρέβεζας.»

Από τα προαναφερόμενα γίνεται σαφές ότι η συγκεκριμένη διάταξη καταστρατηγεί το ισχύον Νομοθετικό πλαίσιο για τις τακτικές γραμμές και τον χαρακτηρισμό αστικών περιοχών, ενώ έρχεται και σε σύγκρουση με τον Ν.2963/2001 περί λειτουργίας των ΚΤΕΛ.

Εν ολίγοις, παρ΄ότι το Άκτιο βρίσκεται στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και η Πρέβεζα στην Π.Ε Πρέβεζας της Περιφέρειας Ηπείρου, με το παραπάνω άρθρο επεκτείνεται η αστική περιοχή της Πρέβεζας όχι μόνο σε άλλη ΠΕ (Αιτωλοακαρνανίας) αλλά και σε άλλη Περιφέρεια (Δυτική Ελλάδα).

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι ο χαρακτηρισμός μιας περιοχής ως αστικής ή υπεραστικής καθώς και η επέκταση αυτών γίνεται κατόπιν πολύ συγκεκριμένων διαδικασιών που προβλέπει το άρθρο 7 Ν. 2963/2001, το οποίο αναφέρει τα εξής: «1. Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, καθορίζονται για την εφαρμογή του νόμου αυτού οι γενικοί όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για το χαρακτηρισμό μιας περιοχής ως αστικής και μιας γραμμής ως αστικής ή υπεραστικής, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις για τον καθορισμό των αφετηριών, τερμάτων, διαδρομών, στάσεων σταθμών, πρακτορείων εξυπηρέτησης, εκδοτηρίων εισιτηρίων και κάθε άλλου σχετικού θέματος. Η απόφαση αυτή εκδίδεται μετά από γνώμη επιτροπής, αποτελούμενη από επτά (7) κατ` ανώτατο όριο μέλη, που συγκροτείται με απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, και αποτελείται από δύο εκπροσώπους του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και εκπρόσωπο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, της Κεντρικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων, της Ενωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αστικών Λεωφορείων (Π.Ο.Ε.Ι.Α.Λ.) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.).  2. Ο κατά την προηγούμενη παράγραφο χαρακτηρισμός των αστικών περιοχών γίνεται με αποφάσεις των οικείων Νομαρχιακών Συμβουλίων και ο χαρακτηρισμός γραμμών ως αστικών και υπεραστικών γίνεται με αποφάσεις των οικείων Νομαρχών. Με τις αποφάσεις των Νομαρχών καθορίζονται επίσης η αφετηρία, η διαδρομή, οι στάσεις και το τέρμα κάθε γραμμής. Ειδικά για το χαρακτηρισμό των αστικών περιοχών και των αστικών γραμμών, ζητείται η γνώμη των οικείων Ο.Τ.Α, πρώτου βαθμού.  3. Περιοχές που, μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, έχουν χαρακτηριστεί ως αστικές, διατηρούν το χαρακτηρισμό τους και μπορούν να επεκταθούν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην προηγούμενη παράγραφο.  4. Οι επιβατικές γραμμές που έχουν χαρακτηριστεί και λειτουργούν ως αστικές ή υπεραστικές κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, διατηρούνται και μπορούν να τροποποιηθούν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 2. Για την τροποποίηση υφιστάμενης επιβατικής γραμμής απαιτείται απόφαση του αρμόδιου για το χαρακτηρισμό οργάνου.»

Επιπλέον παρ΄ότι ο Ν. 2963/2001 στο άρθρο 7 προβλέπει συγκεκριμένους τρόπους καθιέρωσης διανομαρχιακών γραμμών που το τέρμα αυτών βρίσκεται σε Νομό άλλης περιφέρειας, (περίπτωση γ. του άρθρου 7 Ν. 2963/2001: Αν το τέρμα της διανομαρχιακής γραμμής βρίσκεται σε νομό άλλης περιφέρειας, το αίτημα περί καθιέρωσης διανομαρχιακής γραμμής κοινοποιείται από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, στον οποίο υποβλήθηκε, προς τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, όπου υπάγεται ο νομός τέρματος της γραμμής. Το παραπάνω αίτημα κοινοποιείται επίσης στο Κ.Τ.Ε.Λ. της ίδιας περιφέρειας με σχετικό ερώτημα για συνεκμετάλλευση. Σε περίπτωση, που το Κ.Τ.Ε.Λ. δεν απαντήσει εντός της παραπάνω αποκλειστικής προθεσμίας ή αρνηθεί τη συνεκμετάλλευση, με κοινή απόφαση των Γενικών Γραμματέων των Περιφερειών η γραμμή μπορεί να ανατεθεί εξ ολοκλήρου στο αιτούν Κ.Τ.Ε.Λ.. Αν το δεύτερο Κ.Τ.Ε.Λ. αποδεχθεί τη συνεκμετάλλευση, με όμοια απόφαση καθιερώνεται η γραμμή και οι όροι συνεκμετάλλευσης αυτής, μετά από τεχνικοοικονομική μελέτη. Αν οι Περιφερειάρχες διαφωνούν, η γραμμή και οι όροι συνεκμετάλλευσης δύνανται να καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών), το επίμαχο άρθρο του σχεδίου Νόμου, δίνει στην ΚΤΕΛ Πρέβεζας Α.Ε. την εκμετάλλευση διανομαρχιακής γραμμής δίχως καμία προδικασία και τεχνοοικονομική μελέτη, αλλά και δίχως κανένα αίτημα για συνεκμετάλλευση της γραμμής με την ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας ΑΕ.

Πέραν τούτων και σχετικά με την ουσία του ζητήματος, οφείλω επίσης να σας ενημερώσω ότι η ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Α.Ε. και η ΚΤΕΛ Πρέβεζας Α.Ε. συνεκμεταλλεύονται δίχως κανένα απολύτως πρόβλημα για το επιβατικό κοινό και για πάνω από 20 έτη τη διανομαρχιακή επιβατική γραμμή «Βόνιτσα – Άκτιο – Πρέβεζα». Επιπλέον, σημειώνω ότι ένα από τα πολλά και σημαντικά παράπλευρα οφέλη της ύπαρξης και λειτουργίας ενός αεροδρομίου, ασφαλώς αφορά και το μεταφορικό έργο, το οποίο με τη συγκεκριμένη διάταξη επιχειρείται να αφαιρεθεί από την περιοχή – έδρα του  αεροδρομίου προς όφελος μίας άλλης περιοχής. Δικαίως μάλλον λοιπόν διατυπώνεται η απορία της σκοπιμότητας της συγκεκριμένης ρύθμισης, ειδικά αφού η ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις μεταφορικές ανάγκες που προκύπτουν από την σημαντική αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου, διαθέτοντας στόλο 180 και πλέον οχημάτων.

Κύριε Υπουργέ,

Ζητώ την απάλειψη του συγκεκριμένου άρθρου από το παραπάνω σχέδιο Νόμου, καθώς δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα και δεν επιλύει κανένα. Η ύπαρξή του και η τυχόν ψήφισή του, θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις και ενδεχομένως «κακά προηγούμενα», ενώ επίσης αντίκειται στις κείμενες διατάξεις και επί της ουσίας καταργεί τον ρόλο των θεσμοθετημένων οργάνων για τον χαρακτηρισμό αστικών περιοχών και αστικών και διανομαρχιακών γραμμών τα οποία εν προκειμένω είναι τα Περιφερειακά Συμβούλια και οι εμπλεκόμενοι Περιφερειάρχες. Τέλος, προκαλεί έντονες και εύλογες αντιδράσεις, λειτουργώντας μάλιστα και ως «νάρκη», ως προς την μέχρι σήμερα επιτυχή συνεκμετάλλευση της διανομαρχιακής γραμμής από τα ΚΤΕΛ, τόσο της Αιτωλοακαρνανίας όσο και της Πρέβεζας.

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ θερμά για τις δικές σας ενέργειες.

Μετά τιμής

Νεκτάριος Αθ. Φαρμάκης

Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας

Σχετικά Άρθρα

Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Μεσολογγίου: Τα αποτελέσματα των εκλογών
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Αποτελέσματα εκλογών στο Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου

21 Δεκεμβρίου, 2025

Το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου πραγματοποίησε την Παρασκευή 19-12-2025 αρχαιρεσίες για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού...

Ικανοποίηση για την χρηματοδότηση για τον δρόμο Αμβρακιάς – Αργυρού Πηγαδίου!
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Ικανοποίηση για την χρηματοδότηση για τον δρόμο Αμβρακιάς – Αργυρού Πηγαδίου!

20 Δεκεμβρίου, 2025

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΗΓΑΔΙΤΩΝ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑΣ Χρηματοδότηση για τον δρόμο Αμβρακιάς – Αργυρού Πηγαδίου! Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δημάρχου Θέρμου κ Σπύρου Κωνσταντάρα...

Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στη Ναύπακτο
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στη Ναύπακτο

20 Δεκεμβρίου, 2025

Μέσα σε ιδιαίτερα γιορτινό κλίμα και με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου, πραγματοποιήθηκε χθες στη Ναύπακτο η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση και το...

Δήλωση της Αντιπεριφερειάρχη Γεωργίας Ντάτσικα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Οικονομική ενίσχυση των κοινωνικών δομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το 2025

19 Δεκεμβρίου, 2025

Ολοκληρώθηκε για το 2025 η ενίσχυση των κοινωνικών δομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέσω της τακτικής χρηματοδότησης από κρατικούς πόρους,...

Εκδήλωση για την Κλιματική Αλλαγή στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Path4PDE
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Εκδήλωση για την Κλιματική Αλλαγή στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Path4PDE

19 Δεκεμβρίου, 2025

Εκδήλωση για την ανθεκτικότητα απέναντι στην Κλιματική Αλλαγή διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα την Πέμπτη  11 Δεκεμβρίου 2025,...

Προσοχή -Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ε.Ο. Αντιρρίου  – Ιωάννινων
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Απόφαση για προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών καθαρισμού πρασίνου στην Αιτωλοακαρνανία

19 Δεκεμβρίου, 2025

Για την απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών, στην ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία  οχημάτων και εργαζομένων: 1.-Τον περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος...

Διανομή ειδών πρώτης ανάγκης από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αγρινίου
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Διανομή ειδών πρώτης ανάγκης από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αγρινίου

19 Δεκεμβρίου, 2025

Στο πλαίσιο των Χριστουγέννων, η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Αγρινίου πραγματοποίησε διανομή ειδών πρώτης ανάγκης και χοιρινού κρέατος στους...

Με 23 εκατομμύρια ευρώ ενισχύεται η μικρή επιχειρηματικότητα στη Δυτική Ελλάδα  από το ΕΠ  «Δυτική Ελλάδα 2021-2027»
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Με 23 εκατομμύρια ευρώ ενισχύεται η μικρή επιχειρηματικότητα στη Δυτική Ελλάδα από το ΕΠ «Δυτική Ελλάδα 2021-2027»

19 Δεκεμβρίου, 2025

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προχωρά σε μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία στήριξης της επιχειρηματικότητας, καθώς με απόφαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη,...

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου: Εκτροπή αυτοκινήτου – Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ο οδηγός

    Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου: Εκτροπή αυτοκινήτου – Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ο οδηγός

    703 κοινοποιήσεις
    Share 281 Tweet 176
  • Αγρίνιο: Άνδρας εντοπίστηκε νεκρός στην οικία του – Τι εξετάζουν οι Αρχές

    672 κοινοποιήσεις
    Share 269 Tweet 168
  • Μεσολόγγι: Σοκαριστικό περιστατικό bullying σε 14χρονο – Ανήλικος εξανάγκασε το θύμα να γονατίσει, ενώ ένας ακόμη βιντεοσκοπούσε το περιστατικό

    671 κοινοποιήσεις
    Share 268 Tweet 168
  • Καινούργιο: Νεκρός εντοπίστηκε 56χρονος άνδρας – Τι “βλέπει” η ΕΛ.ΑΣ

    617 κοινοποιήσεις
    Share 247 Tweet 154
  • Αγρίνιο: Άνδρας έπεσε σε δύσβατο σημείο στον παλαιό Άγιο Χριστόφορο-Μεγάλη επιχείρηση της Πυροσβεστικής

    620 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .