AgrinioSite
Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας: “Ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου για την Παιδεία”

29 Απριλίου, 2020
κατηγορία: ΓΝΩΜΕΣ
0
Ψήφισμα Δ.Σ Β’ ΕΛΜΕ για τη στάση της ΑΔΕΔΥ
Share on FacebookShare on Twitter

Aπό την πρώτη στιγμή  της εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα προειδοποιούσε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην κατάθεση νομοσχεδίου για την Παιδεία εν μέσω πανδημίας. Η επιλογή της κας Κεραμέως  να προχωρήσει, τελικά, στην κατάθεσή του, ενώ δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν  γενικές συνελεύσεις, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τις ομοσπονδίες και με τη Βουλή να υπολειτουργεί, αποτελεί μια πράξη κατάφωρα αντιδημοκρατική και μαρτυρά τη βούληση της κυβέρνησης να εκμεταλλευτεί τις απαγορεύσεις λόγω της πανδημίας για να επιβάλει ακραία αντιδραστικά μέτρα.
Το ίδιο το περιεχόμενο του νομοσχεδίου σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί το κατεπείγον της υπόθεσης, καθώς αποκαλύπτεται ότι δεν προσπαθεί να λύσει κανένα από τα σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης ούτε περιλαμβάνει έκτακτα μέτρα που σχετίζονται με την πανδημία.  Αντίθετα, επιδιώκει να πλήξει καίρια τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και να επιφέρει ένα τεράστιο κτύπημα στο δημόσιο σχολείο.
Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται:
Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας κατά την οποία δημοσιεύονται οι φορμαρισμένες εκθέσεις στην ιστοσελίδα του σχολείου και την ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ, προς «αξιοποίησή» τους από την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. «με εστίαση κυρίως στις εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης». Και όλα αυτά χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του κάθε σχολείου και του μαθητικού δυναμικού του, χωρίς να λαμβάνεται οποιαδήποτε μέριμνα για αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού και των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολείων, χωρίς να υπάρχουν οι εγγυήσεις για έγκαιρες προσλήψεις αναπληρωτών και διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών με κίνδυνο την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
H Κυβέρνηση έχει εξαγγείλει την επαναφορά – από το 2021 – της τιμωρητικής ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που θα συνδεθεί με την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η κίνηση αυτή στόχο έχει την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που βαραίνουν όχι τους εκπαιδευτικούς, αλλά τις κυβερνήσεις και τις πολιτικές που έχουν ασκηθεί στην εκπαίδευση.
Επιστροφή της τράπεζας θεμάτων χωρίς αναφορά στον τρόπο υλοποίησης και εφαρμογής της που αφήνεται σε μελλοντικές υπουργικές αποφάσεις. Η Τράπεζα θεμάτων σε συνδυασμό με τον τρόπο προαγωγής όπως εφαρμόστηκαν το 2013-2014 πολλαπλασίασε κατακόρυφα τη σχολική αποτυχία (εξαπλασιασμός των μετεξεταστέων, από 4% σε 24%), την καταφυγή στην παραπαιδεία και την πίεση στους/στις εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν στο εναγώνιο κυνήγι της ύλης σε βάρος του παιδαγωγικού έργου. Ταυτόχρονα, επαναφέρει τις Ομάδες Προσανατολισμού στη Β΄ Λυκείου οδηγώντας σε πρώιμη επαγγελματική επιλογή και αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειo.
Σημαντική αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο χωρίς την προηγούμενη και ουσιαστικότερη ενίσχυση του περιεχομένου της εκπαίδευσης και της διαμόρφωσης ενός σοβαρού συστήματος αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. Eπανάληψη της χρονιάς αν ο μαθητής έχει κάτω από 10 σε πάνω από 4 μαθήματα και υποχρεωτική επανάληψη της γ’ γυμνασίου για όσους δεν προάγονται. 
Ηλικιακός περιορισμός της εγγραφής στα ημερήσια και ημερήσια απογευματινά ΕΠΑΛ τα 17 έτη – το μοναδικό μέτρο για την τεχνική εκπαίδευση – με απαράδεκτο πρόσχημα τον περιορισμό των παραβατικών συμπεριφορών. Το μέτρο καταργεί το δικαίωμα χιλιάδων μαθητών άνω των 17 ή είναι απόφοιτοι ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ και επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους επιλέγοντας τομέα η ειδικότητα στο ΕΠΑΛ, σπρώχνοντάς τους στην κατάρτιση, σε ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ, ΚΕΚ κ.ά. Δεδομένου ότι το 1/3 περίπου των φοιτούντων στα ΕΠΑΛ είναι ενήλικοι, η απαράδεκτη αυτή ρύθμιση θα οδηγήσει στην κατάργηση χιλιάδων τμημάτων ΕΠΑΛ ανά τη χώρα, θα επιφέρει άμεσα συγχωνεύσεις ή και καταργήσεις επαγγελματικών λυκείων με τραγικές συνέπειες για τη μόρφωση των μαθητών και το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά, αφού θα χαθούν χιλιάδες οργανικές θέσεις.
Αύξηση των ποινών αποκλεισμού από τους πίνακες για τους αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν προϋπηρεσία ή παραιτούνται στα  δύο ή και στα τρία έτη ακόμα και αν προσλαμβάνονται στα μέσα της χρονιάς. Αντί να νομοθετούνται κίνητρα και ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, νομοθετούνται τιμωρίες. Την ίδια στιγμή μάλιστα που καθυστερούν αδικαιολόγητα οι διορισμοί τόσο στην ειδική αγωγή όσο και στη γενική εκπαίδευση.
Αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια, ένα τελείως αναχρονιστικό μέτρο που επανέρχεται και οδηγεί στο στιγματισμό των μαθητών για όλη τη ζωή τους.
Ασάφειες για την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού και «τον καθηγητή εμπιστοσύνης», που προσπαθούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια, τη στιγμή που η παιδαγωγική επιστήμη και η ψυχολογία τονίζουν ότι όσο πιο ανταγωνιστικό και δύσκολο είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο πιο πολύ αυξάνονται οι απορριπτικές τάσεις και τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού. Δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου, για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ.).
Σαν «όαση» σε μια δημόσια εκπαίδευση μαστιζόμενη από υποχρηματοδότηση και αποστερημένη από πολιτικές ενίσχυσής της, προβάλλεται η «αριστεία» των Προτύπων σχολείων, που οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Η κυβέρνηση προωθεί τη λεγόμενη Αριστεία σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία, που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού μας. Το αντιδραστικό πλαίσιο λειτουργίας που θεσμοθετείται θα διαχυθεί συνολικά στην Εκπαίδευση και θα λειτουργήσει «πειραματικά» για την εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας.
Ο εξοστρακισμός οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δε μπορεί να γίνεται παρά με μεγάλη προσοχή και κατόπιν εμπεριστατωμένης επιστημονικής μελέτης. Στην ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών επιβάλλεται η εξέταση ενός γνωστικού αντικειμένου όπως η κοινωνιολογία παράλληλα με τα λατινικά, ανάλογα με το τμήμα ή την σχολή του 1ου επιστημονικού πεδίου που επιλέγει κάθε μαθητής.
Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγεία και δημοτικά με αποτέλεσμα, την υποβάθμιση της διδασκαλίας, την αύξηση των κινδύνων από τον κορωνοϊό και τη μείωση των εκπαιδευτικών αναγκών που θα μειώσει τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών.
Ούτε ένα μέτρο δεν υπάρχει με παιδαγωγικό πρόσημο, ούτε ένα μέτρο που να δείχνει ότι το υπουργείο και η κυβέρνηση αφουγκράζονται τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και της κοινωνίας, και μάλιστα σε μια εποχή πολύ δύσκολη που όλοι δοκιμαζόμαστε από την πανδημία και τις συνέπειές της σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Όλα τα μέτρα οδηγούν με βεβαιότητα στην υπονόμευση του δημόσιου σχολείου, τον αποκλεισμό ολόκληρων κοινωνικών ομάδων και την κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.
Οι μαθητές και οι οικογένειές τους είναι οι πρώτοι που πλήττονται με την αύξηση του ανταγωνισμού και την αύξηση της παραπαιδείας, στρεφόμενοι σε μια εκπαίδευση δεξιοτήτων και όχι μόρφωσης, με ακόμα μεγαλύτερη ψυχολογική και οικονομική επιβάρυνση.
Η πολιτεία αδιαφορεί προκλητικά και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι στήριξαν και στηρίζουν το δημόσιο σχολείο και με αποκλειστικά δικά τους μέσα και χωρίς καμία υποστήριξη από το υπουργείο πασχίζουν να εφαρμόσουν την τηλεκπαίδευση εν μέσω υγειονομικής κρίσης.
Απορρίπτουμε το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ως απαράδεκτο και αναχρονιστικό, απαιτούμε την απόσυρσή του και καταγγέλλουμε την ίδια την πολιτική επιλογή της κατάθεσής του εν μέσω πανδημίας ως βαθιά αντιδημοκρατική.
Την Πέμπτη 30/4 στη 11:00 π.μ. οργανώνουμε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ στο Μεσολόγγι, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Μένουμε δυνατοί κι όχι σιωπηλοί. Μέσα από τα σωματεία μας παλεύουμε για μόρφωση, δουλειά, ζωή

Σχετικά Άρθρα

Δήλωση Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για τη βράβευση της Όλγας Γιαννακογεώργου από την Ακαδημία Αθηνών
ΓΝΩΜΕΣ

Δήλωση Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για τη βράβευση της Όλγας Γιαννακογεώργου από την Ακαδημία Αθηνών

19 Δεκεμβρίου, 2025

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια πληροφορήθηκα τη σημαντική τιμητική διάκριση που απένειμε η Ακαδημία Αθηνών στη συμπολίτισσά μας, κα Όλγα...

Θεία Λειτουργία την Κυριακή στην Ιερά Μονή ΒΛΟΧΟΥ
ΓΝΩΜΕΣ

Ευχετήριο Μήνυμα του Συλλόγου Πολυτέκνων

18 Δεκεμβρίου, 2025

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες!!!!!!   Καθώς γλυκόλαλες και χαρμόσυνες διαλαλούν οι καμπάνες ,το Μέγα της Ενανθρωπήσεως του Σωτήρος Μυστήριον, προσκαλώντας σε...

Προκριματικές ΣΥΡΙΖΑ στην Ευρυτανία
ΓΝΩΜΕΣ

ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλοακαρνανίας: Από τη «μεταμνημονιακή κανονικότητα» σε νέο μνημόνιο περικοπών

17 Δεκεμβρίου, 2025

Η συζήτηση του Κρατικού Προϋπολογισμού αποκαλύπτει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη οδηγεί τη χώρα –και ιδιαίτερα...

Δήμος Ξηρομέρου:Υποψήφιος με τον Γιάννη Τριανταφυλλάκη ο Παναγιώτης Χολής
ΓΝΩΜΕΣ

Πρόεδρος ΠΑΝΣΥ για Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι: Ο αγώνας αρχίζει ποιο δυνατά και δεν πρέπει να λείψει κάνεις

15 Δεκεμβρίου, 2025

ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ - ΑΓΡΙΝΙΟ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ – ΛΑΜΙΑ» …όταν τα πρέπει και ΘΑ δούμε, απομόνωσαν τον Νομό   Είχαμε την...

Το μετέωρο βήμα του Μητσοτάκη: Νόμος – πυρίτιδα ή επικοινωνιακό φιάσκο; Σύγκρουση με την κοινωνία ή παραδοχή πολιτικής απάτης;
ΓΝΩΜΕΣ

Δεν είναι σκάνδαλο της χώρας, είναι σκάνδαλο της εξουσίας. Και εξουσία ήταν η Ν.Δ.

14 Δεκεμβρίου, 2025

Του Γιώργου Καρβουνιάρη δημοσιογράφου, αν. Γραμματέα Τομέα Επικοινωνίας ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής Η πολιτική ζωή του τόπου σείεται από διαδοχικές αποκαλύψεις...

Μήνυμα Κυριακής του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού
ΓΝΩΜΕΣ

Το Ευαγγέλιο αποτελεί τη δική μας προσωπική πρόσκληση για ένα πανηγύρι ζωής που ξεκινάει από το «τώρα» και καταλήγει στην αιωνιότητα

13 Δεκεμβρίου, 2025

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Το σημερινό αποστολικό ανάγνωσμα προέρχεται από την επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς τους...

Αιτωλοακαρνανία: Νέο μπλόκο από τους αγρότες – Έκλεισαν και τη γέφυρα του Ευήνου (φωτο)
ΓΝΩΜΕΣ

ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας : Ψήφισμα συμπαράστασης στους αγρότες

11 Δεκεμβρίου, 2025

Η Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας στην 5η τακτική/10-12-2025 συνεδρίασή της προχώρησε στην έκδοση ψηφίσματος συμπαράστασης στις κινητοποιήσεις των αγροτών. Το...

Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αιτ/νιας: Όλοι στις Απεργιακές Συγκεντρώσεις την Τετάρτη 1 Οκτώβρη
ΓΝΩΜΕΣ

Στήριξη και ενίσχυση των αγροτών και των κτηνοτρόφων ζητά ο ΣΕΕΔΑ

10 Δεκεμβρίου, 2025

Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου ΣΕΕΔΑ με αφορμή τις κινητοποιήσεις των  αγροτών και των κτηνοτρόφων θέλει να δηλώσει...

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Αγρίνιο: Ποιος τυχερός θα φάει την πινακίδα ή τον σοβά στο κεφάλι;

    Αγρίνιο: Ποιος τυχερός θα φάει την πινακίδα ή τον σοβά στο κεφάλι;

    663 κοινοποιήσεις
    Share 265 Tweet 166
  • Οι αγρότες “έκοψαν” στα δύο την Αιτωλοακαρνανία – Απέκλεισαν την εθνική οδό στο Χαλίκι, ανοίγουν τα διόδια του Ακτίου το Σάββατο (φωτο – βίντεο)

    621 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Αγρίνιο: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για πυρκαγιά σε διαμέρισμα στον Άγιο Χριστόφορο

    620 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Δύσκολες ώρες για την «οικογένεια» του Παναιτωλικού. Η μητέρα του προέδρου της ΠΑΕ, Μάκη Μπελεβώνη, Μαρία, «έφυγε» από τη ζωή

    619 κοινοποιήσεις
    Share 248 Tweet 155
  • Αμφιλοχία: Θλίψη για τον αιφνίδιο θάνατο του 59χρονου Απόστολου Σταφυλά

    640 κοινοποιήσεις
    Share 256 Tweet 160

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .