Με αφορμή τις εκλογές στην Β’ ΕΛΜΕ την Πέμπτη 13/11 (με κάλπες στο Αγρίνιο και την Αμφιλοχία από τις 12 έως τις 6 το απόγευμα)ο νυν πρόεδρος και εκ νέου υποψήφιος κ. Βαγγέλης Τσούκας, περιέγραψε μια πολύ δύσκολη εικόνα για τα σχολεία της χώρας, τόσο στην Αιτωλοακαρνανία όσο και στην υπόλοιπη χώρα, σε συνέντευξή του στον Energy 94,2.
Όπως εξήγησε, υπάρχει, κατά την άποψή του, ένα βαθύ κύμα δυσαρέσκειας που μοιάζει με το αντίστοιχο γενικότερα στην ελληνική κοινωνία αλλά που στην εκπαίδευση οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι πρώτη φορά, όπως είπε, υπάρχουν τόσα κενά στην εκπαίδευση τέτοια εποχή. Τόνισε ότι μέγα πρόβλημα συνιστούν οι συμπτύξεις των τμημάτων σε σχολεία με πολλούς μαθητές ρομά(σ.σ. ανέφερε το 2ο Γυμνάσιο Αγρινίου), όπως και το γεγονός ότι υπάρχουν ΕΠΑΛ όπου για 20 μαθητές το σχολείο διαθέτει μόλις 8 υπολογιστές για το μάθημα εν έτει 2025.
«Σε σχολεία της Αμφιλοχίας, όπου είναι και η δική μου οργανική θέση, δεν υπάρχει μαθηματικός και δεν είναι η μόνη έλλειψη καθώς υπάρχουν ειδικότητες που χρειάζονταν 80 καθηγητές στην περιοχή στο ξεκίνημα της χρονιάς και λειτουργούμε με 20. Δεν πρόκειται για κάτι περιστασιακό, πρόκειται για μια ιδεολογική εμμονή της κυβέρνησης που την νοιάζει πιο πολύ αν ο διευθυντής θα πρέπει να μένει έξι ή εφτά ώρες την μέρα στο σχολείο, σαν να είναι αυτό το καίριο πρόβλημα στην Παιδεία», τόνισε ο κ. Τσούκας.
Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο, όλες οι παρατάξεις πρέπει να έχουν στόχο να εκπροσωπούνται από εκπαιδευτικούς που θεωρούν σημαντική την συνδικαλιστική εκπροσώπηση. «Προσωπικά, ακόμη και όταν έχω συνδικαλιστική άδεια φροντίζω να είμαι στα σχολεία και να ενημερώνω και να βοηθώ όπου μπορώ τους συναδέλφους. Ο συνδικαλισμός είναι κάτι πολύ σοβαρό και στην Ελλάδα έχει απαξιωθεί ακριβώς από εκείνος που τον χρησιμοποιούν για δικό τους όφελος. Αυτό που θα ήθελα να συμβεί είναι οι συνάδελφοι να προτιμήσουν όσους δουλεύουν και νομίζω ότι αυτό θα γίνει, όπως νομίζω και ότι στην Β’ ΕΛΜΕ θα εκφραστεί η δυσαρέσκεια και της κοινωνία, όπως συμβαίνει σε πολλούς φορείς πλέον», επεσήμανε ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ.













