Ο Αντιδήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας, Σπύρος Τομαράς παραμένει στη θέση του και σύμφωνα με απόφαση του δημάρχου η θητεία του ανανεώνεται από 02-01-2026 μέχρι 31-12-2026 και αναλαμβάνει για όλες τις Δημοτικές Ενότητες τις εξής αρμοδιότητες:
• Την λειτουργία τον συντονισμό και την εποπτεία: α) της Διεύθυνσης Διοικητικών
Υπηρεσιών, β) της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, καθώς του προσωπικού αυτών.
• την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών
Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής
Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης. – την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού – τη χορήγηση αδειών του προσωπικού – την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών – τη λειτουργία των ΚΕΠ, – τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, – τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια – την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που
σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
• Η ευθύνη υπογραφής όλων των σχετικών παραστατικών των χρηματικών ενταλμάτων και
πιο συγκεκριμένα: Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, Αποφάσεων Δημάρχου που
αφορούν σε απευθείας αναθέσεις και πρόχειρους διαγωνισμούς προμηθειών και εργασιών,
κάθε είδους συμβάσεων προμηθειών, παροχής υπηρεσιών, εργασιών μίσθωσης
μηχανημάτων, καθώς και των συμβάσεων απευθείας αναθέσεων έργου, εργασίας ή
προμήθειας.
• Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού,
Ελέγχου, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων, κατασχέσεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας
ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου –
Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων,
Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
• Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων
των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των
πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής
απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
• Η ευθύνη χορήγησης αδειών και τέλεσης Πολιτικών Γάμων.
• Η ευθύνη για την εφαρμογή των νόμων, διατάξεων και κανονισμών σχετικά με την έκδοση
ή ανάκληση αδειών λειτουργίας καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υγειονομικού
ενδιαφέροντος, χρήσης μουσικών οργάνων, λούνα πάρκ, τσίρκο και παρεμφερών
εκδηλώσεων.
• Η ευθύνη σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και του site του δήμου
• Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά
διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Επιπροσθέτως λόγω του ότι ολοκληρώνεται η θητεία και των άλλων αντιδημάρχων εντός των προσεχών ημερών αναμένονται και οι υπόλοιπες αποφάσεις για το ποιοι θα ανανεώσουν, αν θα εισέλθουν νέα πρόσωπα και με ποιές αρμοδιότητες













