Επικοινωνιακά αποκλεισμένο παραμένει εδώ και μια εβδομάδα περίπου το αγροτικό ιατρείου Ελαιοφύτου του Δήμου Αγρινίου , με αποτέλεσμα λόγω της έλλειψης σύνδεσης με το διαδίκτυο να μην μπορεί να γίνει συνταγογράφηση.
Το ζήτημα αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στους κατοίκους – ασφαλισμένους της περιοχής αφού από την έλλειψη σύνδεσης με το διαδίκτυο στο αγροτικά ιατρείο καθιστά αδύνατη την συνταγογράφηση.Οι διαμαρτυρίες είναι έντονες των κατοίκων αφού υπάρχουν υπερήλικοι που δεν μπορούν να μετακινηθούν και η προμήθεια φαρμάκων είναι απαραίτητη. Ο τοπικός πρόεδρος κ.Κώστας Καραπιπέρης έχει επικοινωνήσει εδώ και μέρες με το Δήμο Αγρινίου και έχει ενημερώσει για το πρόβλημα, όμως έως σήμερα το Internet δεν έχει αποκατασταθεί..Στην σημερινή δε επικοινωνία με τον Δήμο τον διαβεβαίωσαν ότι το θέμα πιθανότατα αύριο να επιλυθεί
Άμεση παρέμβαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την αποκατάσταση της βλάβης στη Διώρυγα Δ20
Άμεση κινητοποίηση σημειώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την αντιμετώπιση της σοβαρής βλάβης που προέκυψε στη Διώρυγα Δ20, στην...









