Συνελήφθησαν, σήμερα τα ξημερώματα, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας, δυο ημεδαποί άνδρες, ηλικίας 27 και 18 ετών, διότι ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν λίγη ώρα νωρίτερα δύο ποδήλατα, καθώς και τρία λίτρα βενζίνης από σταθμευμένο μοτοποδήλατο. Επισημαίνεται ότι τα αφαιρεθέντα ποδήλατα θα αποδοθούν στους παθόντες.
Αγρίνιο: Έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο και απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο – Συνελήφθη από την Αστυνομία
Αναστάτωση προκλήθηκε σε χωριό του Αγρινίου, έπειτα από σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο άνδρα. Σύμφωνα με αποκλειστικές...









