“Ανατροπή Τώρα”: Η Δημοτική Αρχή παρουσίασε ως “ανάπλαση” την επιτομή της προχειρότητας!

  • Μετά τις καταγγελίες κατοίκων της περιοχής ότι στις άκρες της πλατείας υπήρχαν δέντρα που μετρούσαν τουλάχιστον 20 χρόνια ζωής, ειδικά το μεγάλο δέντρο που βρίσκονταν δίπλα στην πιάτσα των ταξί, ήταν πάνω από 25 χρονών και πως τα δέντρα κόπηκαν «ελαφρά τη καρδία», ξεριζώθηκαν και πετάχτηκαν ως μπάζα, στο θέμα επανέρχεται η  δημοτική παράταξη “Ανατροπή Τώρα”  του κ. Δημήτρη Τραπεζιώτη, που κατηγορεί την δημοτική αρχή  για  “περιβαλλοντική αναλγησία”  και πως παρουσίασε ως “ανάπλαση” την επιτομή της προχειρότητας ..

Αναλυτικά οι δηλώσεις του κ.Τραπεζιώτη,

Πριν από λίγο καιρό, κουρασμένοι και ακάματοι αντιδήμαρχοι μας παρουσίασαν ως “ανάπλαση” την επιτομή της προχειρότητας, όπως αυτή εφαρμόστηκε στην πλατεία των εργατικών κατοικιών Αγίου Ιωάννη Ρηγανά.
Κοπή δέντρων με την προσθήκη τεράστιων τσιμεντένιων αντιαισθητικών παρτεριών, που άλλαξαν εντελώς τη φυσιογνωμία της πλατείας, δίχως να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στους κατοίκους της περιοχής και στους διερχόμενους περιπατητές.
Αποτελεί σίγουρα πρωτότυπη πανελλήνια εφαρμογή!
Η Δημοτική Αρχή Αγρινίου αποφάσισε, στο σημείο που εντελώς αδικαιολόγητα έκοψε και ξερίζωσε δέντρα που μετρούσαν πάνω από 20 χρόνια ζωής, να ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ εντελώς το έδαφος, αντικαθιστώντας τα δέντρα με ασφαλτοτάπητα… μια εντελώς ανούσια ασφαλτόστρωση!
Σε μια πόλη όπως το Αγρίνιο, που το πράσινο μέσα στον αστικό ιστό είναι ελάχιστο και θα πρέπει να αυξηθεί κατά πολύ, πράξεις σαν αυτές κρίνονται επιεικώς ως απαράδεκτες και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης.
Για το λόγο αυτό, στις 20/ 03/ 2017, η Παράταξή μας κατέθεσε αίτηση που περιέχει συγκεκριμένα ερωτήματα προς τον Δήμαρχο, τους αντιδημάρχους και όσους εμπλέκονται άμεσα με το θέμα.
Μέχρι σήμερα δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση.
Μάλλον κάποιους τους έχει συνεπάρει επικοινωνιακά η οδική συμπεριφορά του απορριματοφόρου και “ξέχασαν” να απαντήσουν.
Κάποιοι άλλοι κρίθηκαν “κουρασμένοι” και υποθέτουμε πως η κόπωση δεν τους επέτρεψε να δώσουν μια απάντηση.
Για το λόγο αυτό κοινοποιούμε δημόσια τις φωτογραφίες που φαίνεται η αντικατάσταση των δέντρων με ασφαλτοτάπητα, καθώς και την αίτηση που καταθέσαμε στις 20/03/2017 και πήρε αριθμό πρωτοκόλλου 17574.
Πόση περιβαλλοντική αναλγησία χωράει μέσα σε μια φωτογραφία;

 

trapeziwtis2

trapeziotis1

Σχετικά Άρθρα

Μίλτος Ζαμπάρας” Ξαναζεσταίνουν την εκτροπή του Αχελώου – Δεν θα αφήσουμε την ιστορία να επαναληφθεί ως φάρσα”

«Μύλος» στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου: Σφοδρή σύγκρουση για το νέο ΔΗΠΕΘΕ – Αιχμές, καταγγελίες και σκληρές απαντήσεις

Στα ύψη ανέβηκε η ένταση στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου, με αφορμή την αντικατάσταση του λογοτύπου του ΔΗΠΕΘΕ....

Σταρακά : “Μισό δις απλήρωτα, κτηνοτρόφοι χωρίς κοπάδια, Υπουργός χωρίς απαντήσεις”

Στη Βουλή η αγωνία των αγροτών της Αιτωλοακαρνανίας για βεβαιώσεις οφειλών τους στην ΑΑΔΕ από τον ΤΟΕΒ Νεοχωρίου

Με Ερώτηση της προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ...

Θανάσης Παπαθανάσης: «Απόφαση υπέρ του Δικαίου, της διασφάλισης των ελαιοπαραγωγών και των εξαγωγέων της χώρας μας»

Θ. Παπαθανάσης στη Βουλή: Στηρίζουμε την κοινωνία, την οικογένεια, τον αγρότη και τον πολίτη που ζητά ένα κράτος λειτουργικό και δίκαιο

Ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας, Θανάσης Παπαθανάσης, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου...