Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του ΑΟ Αγρινίου όπου ανακοινώθηκε η ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή μας Χρήστο Μυριούνη για την αγωνιστική περίοδο 2017 – 18. “Ο Χρήστος Μυριούνης στα δύο χρόνια της παρουσίας του στον πάγκο της ομάδας μας έχει κάνει εξαιρετική δουλειά οδηγώντας την σε σημαντικές επιτυχίες στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής Κατηγορίας και έχει δημιουργήσει ένα πολύ δυνατό σύνολο. Στόχος και την επόμενη χρονιά είναι η ομάδα μας να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία και να έχουμε μεγαλύτερες επιτυχίες με το Χρήστο Μυριούνη στο “τιμόνι”” τονίστηκε στη Γενική Συνέλευση ενώ παράλληλα και η προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου . .
Στο επίκεντρο ο ορεινός αθλητισμός και η ανάδειξη του Παναιτωλικού Όρους – Παρών Φαρμάκης-Μαυρομμάτης στο 3ο Panetoliko Mountain Trail Run
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο Panetoliko Mountain Trail Run, μια κορυφαία αθλητική διοργάνωση που ανέδειξε τη μοναδική φυσική ομορφιά...









