Λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών η ΔΕΔΔΗΕ σήμερα,Τετάρτη 14/3/2018 θα προχωρήσει σε διακοπή στην ηλεκτροδότηση στο Δ.Δ. Μπαμπίνης Ξηρομέρου από τις 8:00 πμ έως 2:00 μμ.
“Καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκειαδιακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση
Φωτιά στο Αιτωλικό: Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου
Στην άμεση αντιμετώπιση της πρώτης πυρκαγιάς της φετινής αντιπυρικής περιόδου στον Δήμο Μεσολογγίου συνέβαλαν σήμερα οι αρμόδιες υπηρεσίες, μετά την...









