Θρήνος στο Αγρίνιο-Εξέπνευσε ο 18χρονος που τραυματίστηκε σε τροχαίο (φωτο-βιντεο)

Κατέληξε σήμερα στο  Νοσοκομείο Αγρινίου ο 18χρονος, ο οποίος   χθες λίγο μετά τις 13.30 τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο στην Ερμίτσα.
Το τροχαίο σημειώθηκε στην εθνική οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων στο ύψος της γέφυρας της Ερμίτσας και ο 18χρονος όπως βλέπετε στο φωτογραφικό υλικό του agriniosite.gr, καρφώθηκε  το μηχανάκι που οδηγούσε στο κάτω μέρος  οχήματος μετά από πλαγιομετωπική σύγκρουση με ιχ που οδηγούσε 50χρονη γυναίκα. Άμεσα ο νεαρός μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όμως παρά την σχετικά καλή κλινική εικόνα που παρουσίαζε αρχικά, λίγες ώρες μετά η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έχασε τη μάχη , με αποτέλεσμα να βυθιστεί στο πένθος η οικογένειά του και όλη η τοπική κοινωνία

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου

  • ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ

 

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Αγρίνιο: Έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο και απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο – Συνελήφθη από την Αστυνομία

Αγρίνιο: Έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο και απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο – Συνελήφθη από την Αστυνομία

Αναστάτωση προκλήθηκε σε χωριό του Αγρινίου, έπειτα από σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο άνδρα. Σύμφωνα με αποκλειστικές...

proedros a elme

Παναγιώτης Κίντας για τις σχολικές υποδομές στο Μεσολόγγι: «Η αναζήτηση χορηγών δεν είναι δουλειά των εκπαιδευτικών» – ΗΧΗΤΙΚΟ

Ο πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, Παναγιώτης Κίντας, μίλησε στον Energy 94.2 σχετικά με τις σοβαρές ελλείψεις που καταγράφονται στις...