Καταγγελία εργαζομένων δήμου Μεσολογγίου “Λεφτά υπάρχουν αλλά … φεύγουνε πάνε αλλού”

Έντονη κριτική ασκεί με ανακοίνωσή του στη δημοτική αρχή Μεσολογγίου το σωματείο εργαζομένων του δήμου για την κατάσταση στο χώρο του εργοταξίου – αμαξοστασίου του δήμου

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κι όμως λεφτά υπάρχουν αλλά … φεύγουνε πάνε αλλού

Έχουμε βαρεθεί να επισημαίνουμε τα ίδια και τα ίδια. Πριν λίγο καιρό για μία ακόμη φορά είχαμε επισημάνει την απαράδεκτη κατάσταση στο χώρο του εργοταξίου – αμαξοστασίου του δήμου. Είχαμε ενημερωθεί  ότι υπήρχαν χρήματα για μια συνολική παρέμβαση αλλά θα γινόταν προσπάθεια να διορθωθεί η κατάσταση, από την αρχή της θητείας της παρούσης δημοτικής αρχής. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες τελικά χρήματα υπάρχουν και δύνονται μάλιστα για την κατασκευή – επισκευή κτιρίων τα οποία δεν είναι του Δήμου και άρα κανονικά δεν θα ήταν επιτρεπτό. Η κανονικότητα όμως έχει χαθεί σε αυτόν τον δήμο, τα χρήματα δυστυχώς φεύγουνε και ….. πάνε αλλού, όπως έλεγε και ο προσφιλείς γεράκος διαφήμισης. Με άλλα λόγια είναι προφανώς θέμα προτεραιοτήτων και οργάνωσης. Δυστυχώς ο Δήμος μας πάσχει και από τα δύο. ….

Και επειδή μια εικόνα χίλιες λέξεις…. Τα συμπεράσματα δικά σας

λεφτά υπάρχουν

 

λεφτά υπάρχουν

Σχετικά Άρθρα

«Όποια αρνείται, την κανονίζω στις τουαλέτες» – Σοκάρουν οι καταγγελίες για βιασμό μαθητριών από συμμαθητή τους

Αναδιαμορφώνεται ο σχολικός χάρτης στην Αιτωλοακαρνανία – Συγχωνεύσεις, υποβιβασμοί και μία προαγωγή σχολικών μονάδων

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ), επέρχονται σημαντικές αλλαγές στον χάρτη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης...

Σοκ στο Ξηρόμερο: Νεκρός ο 40χρονος Παναγιώτης Κατσικοκέρης δικυκλιστής σε τροχαίο – Θρήνος στη Στάνο (ΦΩΤΟ)

Σοκ στο Ξηρόμερο: Νεκρός ο 40χρονος Παναγιώτης Κατσικοκέρης δικυκλιστής σε τροχαίο – Θρήνος στη Στάνο (ΦΩΤΟ)

Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ξηρομέρου σχηματίσθηκε δικογραφία για θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που συνέβη χθες, στην Επαρχιακή Οδό Παλαιομάνινας...

Ολοκληρώθηκε σημαντικό έργο οδοποιίας σε Τρύφο και Δρυμό – Στα 190.000 ευρώ η παρέμβαση του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας

Ολοκληρώθηκε σημαντικό έργο οδοποιίας σε Τρύφο και Δρυμό – Στα 190.000 ευρώ η παρέμβαση του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας

Την ολοκλήρωση ενός ακόμη σημαντικού έργου οδοποιίας στις κοινότητες Τρύφου και Δρυμού ανακοίνωσε, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,...

Aγρίνιο: Επιμνημόσυνη δέηση για τον Αρχιφύλακα Γεώργιο Ανδριτσόπουλο

Σαν σήμερα τραυματίστηκε θανάσιμα ο Αγρινιώτης Αστυνομικός Γ. Ανδριτσόπουλος

Ο Υπαρχιφύλακας Ανδριτσόπουλος Γεώργιος  γεννήθηκε την 16-08-1976 στο Αγρίνιο και υπηρετούσε στο Τμήμα Ασφαλείας Λιβαδειάς. Είχε υπηρετήσει στο Αστυνομικό Τμήμα  Αμπελοκήπων Αττικής και στην Υπηρεσία Προστασίας Επισήμων. Τραυματίστηκε θανάσιμα  την...