Εκπληξη προκάλεσε σε πολλούς ότι χθες, Σαββατόβραδο ή κεντρική πλατεία του Αγρινίου ήταν θεοσκότεινη .. Ενώ στην Παπαστράτου και στον Πεζόδρομο μπροστά στο Δημαρχείο τα φώτα ήταν ανοιχτά στην πλατεία του Αγρινίου επικρατούσε σκοτάδι..Μάλιστα κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν κυρίως επαγγελματίες (όμως δεν ήξεραν που να απευθυνθούν για να ανάψουν τα φώτα) και με το δίκιο τους, Σαββατόβραδο, άνοιξη ο κόσμος βγαίνει έξω επιτρέπεται αυτή η κατάσταση …Και έτσι η βραδιά για άλλους κύλησε άσχημα, για κάποιους άλλους πιο ρομαντικά….
Να το μάθουν κι όσοι δεν έχουν εμπορικά: Δεν “κλείνει” πλέον το καλοκαίρι το Αγρίνιο!
Ο ΣΕΕΔΑ, ο ένας από τους δύο εμπορικούς συλλόγους που εδρεύουν στο Αγρίνιο εδώ και μερικά χρόνια, έβγαλε ανακοίνωση με...









