- ¨Εγκλωβισμένος» σε εμφατικές φράσεις τις οποίες, όπως διαπιστώνεται 2, 5 χρόνια μετά, δεν τήρησε, παρότι ο ίδιος τις εξήγγειλε, είναι ο δήμαρχος Αγρινίου Γ. Παπαναστασίου ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, το αποφάσισε και θα προχωρήσει σε αλλαγές στους αντιδημάρχους.
Βεβαίως σαφή εικόνα για το τι θα ανακοινώσει ο Γ.Παπαναστασίου δεν μπορούμε να έχουμε αλλά αυτό που διαπιστώνουμε είναι πως είναι σε πολύ δύσκολη θέση αφού η πολιτική που έχει χαράξει απέχει αρκετά από την θεωρία στην πράξη, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι μετά την πρώτη δυσαρέσκεια για τη μη τήρηση τη 20μηνης θητείας των Αντιδημάρχων την οποία ο ίδιος ανακοίνωσε και ο ίδιος δεν τήρησε, φαίνεται, όπως όλα δείχνουν, πως παρότι κατήγγειλε όσους έθρεψαν «επαγγελματίες αντιδημάρχους», ακολουθεί «κατά γράμμα» την πολιτική αυτή.
Στην πρώτη λοιπόν παρουσίαση των αντιδημάρχων, να θυμίσουμε, ότι ο Δήμαρχος Αγρινίου είχε πει ότι «η θητεία τους θα είναι 20μηνη και όχι για δυόμιση χρόνια όπως προβλέπει ο «Καλλικράτης» και συμπλήρωσε ότι «Η αυτοδιοίκηση δεν είναι επάγγελμα, άλλοι εξέθρεψαν μόνιμους αντιδημάρχους και τους έκαναν επαγγελματίες στην αυτοδιοίκηση. Η αυτοδιοίκηση είναι προσφορά και χρειάζεται αίσθημα ευθύνης, όχι επαγγελματίες».
Ο δήμαρχος Αγρινίου σημείωσε μάλιστα τότε, ότι δυσκολεύτηκε πολύ να επιλέξει «από μία δημοτική ομάδα που είναι ο ένας ήταν καλύτερος από τον άλλον» αλλά παρά ταύτα, τις αρμοδιότητες χωροταξίας, πολεοδομίας και πληροφορικής κ.τ.λ τις παραχώρησε εξ ολοκλήρου όχι στην ικανή κατά τον ίδιο δημοτική ομάδα αλλά στον διορισμένο ΓΓ. κ.Τζιώλη μαζί με τις υπόλοιπες αρμοδιότητες του, ενώ η εκχώρηση αρμοδιοτήτων στην κα. Μαρία Παπαγεωργίου του Πολιτισμού αλλά και της προεδρίας της ΚΕΔΑ για λόγους εξοικονόμησης πόρων, όπως ο κ.Παπαναστασίου ισχυρίστηκε, διαψεύστηκαν λίγες μέρες μετά όταν αποφασίστηκε αντιμισθία στην Αντιπροεδρία της ΚΕΔΑ, κάτι που δεν ίσχυε στο παρελθόν…
Και μέχρι να επανέλθουμε με το «ζουμερό» θέμα της ονοματολογίας, ας θυμηθούμε τα λόγια των πάνσοφων προγόνων μας που συχνά τα προσφωνούμε χωρίς να τα θέτουμε σε εφαρμογή ….. «Ουδεὶς ό νοείς μεν οίδεν, ό δε ποιείς βλέπει» και «Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού ! Το τρις εξαμαρτείν ανδρός παράφρονος !»…