Πρώτη γιορτή Χελιού στο Μεσολόγγι χθες και δεν έπεφτε καρφίτσα από τον κόσμο, που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση, τιμώντας την Λιμνοθάλασσα και τους ψαράδες!
Παρότι βροχή το γλέντι είχε απ’ όλα.Χορούς τραγούδια και πρώτος και καλύτερος στο χορό ο Δήμαρχος Μεσολογγίου κ.Καραπάνος που χόρεψε την “Πριγκιπέσα”.
Γιατί στο Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου μετέχει ο Εμπορικός Σύλλογος “Ερμής”
Τα τελευταία γεγονότα με την αλλαγή του εμβλήματος του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου και όσα κατήγγειλε ο Εμπορικός Σύλλογος "Ερμής" (ο παλιότερος...









